تریلر پرتاب Rise of the Ronin; سرنوشت رونین را تعیین کنید

سونی در آستانه شروع بازی، تریلر معرفی Rise of the Ronin را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

اگرچه نباید منتظر بازی های پرچمدار آینده استودیوهای فرست پارتی سونی باشیم، اما در این مدت، طرفداران می توانند به تجربه آثار استودیوهای همکار پلی استیشن بروند. بازی The Rise of the Ronin که توسط استودیوی Team Ninja ساخته شده است یکی از این آثار خواهد بود که به زودی در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می گیرد.حال در میان جدیدترین اخبار این بازی، باخبر شدیم که سونی تریلر انتشار بازی را منتشر کرده است. این بازی اکشن و نقش آفرینی

در یوتیوب تماشا کنید به زودی در آپارات

Rise of the Ronin اولین بازی جهان باز تیم نینجا است که در اواخر قرن نوزدهم ژاپن اتفاق می افتد و جنگ بوشین را در سال های پایانی دوره ادو به تصویر می کشد. در این بازی، بازیکنان یک رونین را کنترل می کنند که بین نیروهای حاکم توکوگاوا شوگونات و یک جناح شورشی ناراضی از نفوذ فزاینده غرب در ژاپن گیر کرده است. این بازی با حجم 96 گیگابایت و از امروز 25 اسفند (15 اسفند) قابل دانلود می باشد.

Rise of the Ronin دارای بخش ایجاد شخصیت و سفارشی‌سازی خواهد بود و سه سطح دشواری را به بازیکنان ارائه می‌دهد: سحر (آسان)، غروب (عادی) و گرگ و میش (سخت). بازی فاقد حالت PvP است، اما می توانید به سه بازیکن دیگر به صورت آنلاین بپیوندید تا ماموریت های داستانی اصلی را انجام دهید. Rise of Ronin در تاریخ 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) به طور انحصاری برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

بخوانید  چه خبر است با Palworld؟ | در محل

تحریریه مجله بازی یک گیمر