چه خبر است با Palworld؟ | در محل



Palworld جهان و اینترنت را طوفان کرده است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 7 میلیون نسخه تنها در Steam فروخته است و دارای دومین بازیکن همزمان در تمام دوران است. و فیدهای توییتر را روشن می کند، حدس زدید صحبت کنید.

از طرفداران نینتندو که از شباهت‌های آن به پوکمون ناراحت هستند تا کسانی که این بازی را به سرقت ادبی و هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی متهم می‌کنند، به نظر می‌رسد که اینترنت نمی‌تواند از صحبت کردن درباره این بازی بدبینانه و جذاب دست بردارد. البته، اخراج‌های اخیر در صنعت بازی‌های ویدیویی و توسعه مداوم برنامه‌های هوش مصنوعی که برخی می‌گویند جابجایی و بهره‌برداری از سازندگان، بحث‌های بزرگی در طول سال گذشته بوده است، کمکی نمی‌کند و سطح بیشتری از بررسی را بر روی بازی‌ها ایجاد می‌کند که ممکن است به نظر برسد. کمی همچنین تکرار شونده

این هفته در Spot On، تام و لوسی برخی از بزرگترین گفتگوها در مورد بازی را برجسته می کنند، به برخی از نکات مطرح شده توسط توسعه دهندگان بازی و کارشناسان حقوقی می پردازند، و همچنین دیدگاه خود را در مورد این موضوع ارائه می دهند. .

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، تنها در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

بخوانید  بهترین ماوس پدهای بازار + قیمت و راهنمای خرید

تحریریه مجله بازی یک گیمر