تریلر زمان عرضه بازی Gotham Knights پخش شد

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر سال جاری میلادی (۲۹ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در روزهای گذشته توسعه‌دهندگان بازی اطلاعات زیادی از این اثر را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

ساعاتی قبل لانچ تریلر بازی Gotham Knights توسط سازندگان آن منتشر شد.

همان‌طور که مشاهده کردید، در ابتدای این ویدیو ۲ دقیقه‌ای ما شاهد سکانسی از بروس وین و نمایش حضور افراد مختلف سر مزار این کاراکتر هستیم. نایت وینگ، رد هود، بت گرل و رابین باید در زمان نبود بتمن از شهر گاتهام محافظت کنند. درکنار نمایش بخشی از داستان بازی، ما قسمت‌هایی از گیم‌پلی این اثر را نیز مشاهده می‌کنیم. از طرف دیگر، تریلر منتشر‌شده یک نگاه اجمالی به شخصیت‌های منفی مثل پنگوئن، مستر فریز، هاری کویین و کلی فیس دارد. درکنار اسامی نام‌‌برده، محفل جغدها نیز در این ویدیو به چشم می‌آید.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته لانچ تریلر بازی Gotham Knights در حساب رسمی پلی استیشن در یوتیوب منتشر شد. وظیفه تولید و توسعه این بازی برعهده استودیو WB Games Montréal قرار دارد. فاصله زمانی کمی تا عرضه رسمی این بازی باقی مانده است و حالا علاقه‌مندان در انتظار مواجه با گاتهام بدون شوالیه تاریکی هستند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

بخوانید  باب مارلی: تریلر فیلم One Love; تلاش باب مارلی برای تغییر عرصه موسیقی
تحریریه مجله بازی یک گیمر