تبریک به شینجی میکامی از Ghost of Tsushima

به تازگی سازنده سری بازی های Resident Evil در سخنرانی جدید خود به تمجید از بازی Ghost of Tsushima پرداخته است.

بازی Ghost of Tsushima در سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد که توسط استودیوی بازیسازی Soccerpunch ساخته شد و موفقیت چشمگیری را برای سازندگان خود به ارمغان آورد. این اثر توانسته امتیاز ۸۳ را در سایت متاکریتیک کسب کند. توسعه دهندگان ژاپنی پس از انتشار بازی را تحسین کردند.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر شایعات زیادی در مورد نسخه دوم Ghost of Tsushima به گوش می رسد. در ابتدای سال گذشته استودیوی بازی سازی Soccerpanj با انتشار یک پیشنهاد شغلی به این شایعات دامن زد. سونی همچنین یک تیزر تلویزیونی در اواسط زمستان سال گذشته منتشر کرد. این تیزر تصاویری از فرار دوندگان از روستا را نشان داد. این احتمال وجود دارد که سونی در این ویدیو به ساخت این بازی اشاره کرده باشد. با این حال بهتر است منتظر معرفی رسمی قسمت دوم این بازی توسط سازندگان آن باشیم.

شینجی میکامی سازنده سری بازی های Resident Evil در حساب توییتر خود از داستان جین ساکای تمجید کرد. وی در سخنان خود گفت: مدت زیادی از انتشار آن می گذرد [بازی Ghost of Tsushima] می گذرد، اما من Ghost of Tsushima را تمام کردم. عالی بود. قسمت آخر بازی عالی بود.”

مثلا ما می توانیم توشیهیرو ناگوشی، خالق سری بازی های Yakuza باید به این نکته اشاره کند که از تجربه این اثر جهانی شگفت زده شده است. جالب است بدانید نائوکی یوشیدا، تهیه کننده فاینال فانتزی شانزدهم نیز از این بازی به عنوان تاثیرگذارترین اثر خود در آن سال یاد کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، یک بازی ساز ژاپنی دیگر به تمجید از بازی Ghost of Tsushima پرداخته است.

بخوانید  تغییرات نقشه فصل 2 فصل 4 فورتنایت: Biome جدید، دوچرخه های سرکش و موارد دیگر