تاریخ پخش اسپین آف Boys Gen V در Prime Video تایید شد


Amazon Prime Video تاریخ پخش سریال اسپین آف The Boys Gen V را تعیین کرده است تنوعنمایش جدید، که در یک کالج ابرقهرمانی می گذرد، با سه قسمت اول خود در 29 سپتامبر آغاز می شود. قسمت‌های جدید تا پایان فصل 1 در 3 نوامبر به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

آمازون تاریخ نمایش را پس از پایان فیلمبرداری برای فصل 4 پسران و در میان اعتصاب دوگانه WGA و SAG-AFTRA تعیین کرد، توقف کاری که بر برنامه های آمازون برای تبلیغ Gen V با بازیگران و سازندگان در کامیک-کان امسال سن دیگو تأثیر گذاشته است. با این وجود، تاریخ نمایش و پوستر شخصیت جدیدی منتشر شده است که در زیر می توانید مشاهده کنید. یک تیزر قرار است در 24 جولای منتشر شود.

نسل V
نسل V

در توصیف آمازون برای نسل V آمده است: “از دنیای پسران، نسل V آمده است، که به بررسی آموزش نسل اول ابرقهرمانان برای شناخت ترکیب V و تزریق قدرت هایشان به آنها می پردازد. این قهرمانان جوان رقابتی محدودیت های فیزیکی و اخلاقی خود را در معرض آزمون قرار می دهند و برای کسب رتبه برتر مدرسه رقابت می کنند. آنها به سرعت متوجه می شوند که جاه طلبی با فداکاری و فداکاری واضح است.”

در نسل پنجم، جاز سینکلر، چنس پردومو، لیز برادوی، شلی کان، مدی فیلیپس، لندن ثور، درک لو، آسا ژرمن، پاتریک شوارتزنگر، شان پاتریک توماس و مارکو پیگوسی به ایفای نقش پرداخته اند. ستارگان مهمان عبارتند از کلنسی براون و جیسون ریتر، و همچنین اعضای بازیگران The Boys، جسی تی آشر، کولبی مینیفی و پی جی بیرن، که نقش خود را برای اسپین آف بازی خواهند کرد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Seven Kings Must Die در نتفلیکس

Gen V توسط Michele Fazekas و Tara Butters ارائه شده است که در کنار خالق Eric Kripke تهیه کننده هستند. این مجموعه سومین سریال در مجموعه پسران آمازون است، در کنار مجموعه اصلی و گلچین انیمیشن The Boys Presents: Diabolical.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر