نینتندو هفت سال است که ستاره فاکس نساخته است، اما در اینجا بهترین چیز بعدی است.



طرفداران Star Fox مشتاق یک تیرانداز فضایی جدید در سبک مبارزات خطی قدیمی هستند و در حال حاضر چشم انداز تیره و تار به نظر می رسد. با این حال، در حالی که امید به ظاهر از دست رفته است، Flippfly – توسعه‌دهنده فیلم موفق Race The Sun در سال 2013 – با پروژه بعدی خود، Whisker Squadron: Survivor، هدیه‌ای برای شما دارد.

Whisker Squadron یک تیرانداز فضایی سرکش روی ریل است که در آن بازیکنان به‌عنوان اسکادران Whisker – اولیویا، جیجی، مکس و راس – در فضا پرتاب می‌شوند و در مدت 30 دقیقه در 10 منطقه به‌طور تصادفی تولید می‌شوند. هر منطقه مملو از هیولاهای کوچولوی خودسر به نام Swarms است که از دشمنان کوچک تا باس‌های بزرگ را شامل می‌شود و هر دویدن مجموعه‌ای از چالش‌ها را به همراه خواهد داشت.

بازی همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در بین مسابقه‌ها تغییراتی را در کشتی خود ایجاد کنند، جایی که می‌توانند به خلبان دیگری فرصتی بدهند که به دنبال آن ضربه بزند – هر خلبان ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد – یا زمانی که می‌خواهند سعی کنند به افراد بد شلیک کنند، انواع سلاح‌ها را اضافه یا تغییر دهند. سفارشی سازی کاملاً در دست بازیکن است، به شرطی که آنها هرگز تسلیم نشوند و به غریزه خود اعتماد کنند، اما فقط مطمئن شوید که از بمب ها عاقلانه استفاده می کنند.

Whisker Squadron: Survivor در تاریخ 21 آگوست با دسترسی زودهنگام در Steam راه اندازی می شود، با برنامه ای که همه سیستم ها تا اوایل سال 2024 کار می کنند. اگر این باعث می شود بگویید “من نمی توانم به شما اجازه بدهم این کار را انجام دهید، Flippfly” و می خواهید زودتر بازی کنید، نسخه ی نمایشی مختصری از بازی اکنون برای دانلود در دسترس است.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فیلم The Son با بازی هیو جکمن، اثر جدید کارگردان The Father

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر