تاریخ شروع فصل چهارم Fall Guys مشخص شد

به گفته تیم Mediatonic، زمانی که بازیکنان مرحله خود را ایجاد کردند و با اجرای یک مسابقه ثابت کردند که قابل استفاده است، یک کد اشتراک دریافت می‌کنند تا بتوانند مرحله خود را با دیگر بازیکنان Fall Guys تجربه کنند. به گفته والش، Mediatonics محبوب ترین و بهترین رقابت های ایجاد شده توسط بازیکنان را در یک برنامه جانبی هفتگی به نمایش می گذارد.

در ادامه مطلب جو والشمدیر خلاق Mediatonic Studios درباره فصل 4 پاییز توضیح داد: “این بزرگترین تغییری است که ما در بازی ایجاد کرده‌ایم و واقعاً هیجان‌انگیز است که در نهایت به بازیکنان اصول ایجاد رقابت را بدهیم.” در ادامه، تیم توسعه از ابزارهای حالت خلاق برای ایجاد مراحل منحصر به فرد بازی استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که می‌توانیم محتوای بیشتری نسبت به قبل در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

استودیو Mediatonic اعلام کرده است که فصل چهارم Fall Guys با عنوان Creative Construction هفته آینده پخش خواهد شد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Fall Guys چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق آخرین اعلامیه Mediatonics، فصل چهارم Fall Guys تحت عنوان Creative Construction در تاریخ 20 می (10 می) سال جاری برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. همانطور که عنوان این فصل نشان می دهد، توسعه دهندگان یک بخش سفارشی سازی مرحله جدید سرگرم کننده را گنجانده اند که به بازیکنان اجازه می دهد مسابقات جدید و خلاقانه ایجاد کنند. همچنین امکان به اشتراک گذاری این مراحل ساخته شده با دیگر بازیکنان Fall Guys وجود دارد.

بخوانید  تریلر فیلم 65 فیلم «نمایش آدام درایور با دایناسورها در سونی پیکچرز».

بعد از شروع فصل چهارم بیش از 50 مسابقه جدید در طول فصل معرفی خواهیم کرد که نسبت به فصل های قبل بسیار بیشتر خواهد بود. چیز دیگری که واقعا مفید است این است که برای اولین بار می توانیم مراحل جدید را مستقیماً در اختیار بازیکنان قرار دهیم. بنابراین برای رفع مشکلات در هر مرحله نیازی به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید نداریم و این مشکل بزرگی که همیشه با آن مواجه بودیم برطرف خواهد شد. در نهایت، همه این موارد محتوای بازی های آینده را بسیار غنی تر و متنوع تر از گذشته می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر