تریلر فیلم 65 فیلم «نمایش آدام درایور با دایناسورها در سونی پیکچرز».

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم علمی تخیلی 65 منتشر کرده است که رویارویی آدام درایور با موجودات ماقبل تاریخ را نشان می دهد.

سام ریمیکارگردان Doctor Strange در Multiverse of Madness از Raimi Productions، Scott Beck و Brian Woods از Beck/Woods، زینب عزیزی و دبی لیبلینگ آنها به عنوان تهیه کننده برای فیلم 65 کار می کنند. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری برای اسکات بک و برایان وودز با سم ریمی است که با هم در سری 50 State of Fright کار می کردند. دنی الفمن موسیقی این رازآلود و داگلاس مریفیلد او مسئول تولید اجرایی آن است.

در خلاصه داستان فیلم علمی تخیلی 65 آمده است: “پس از یک حادثه فاجعه بار در سیاره ای ناشناخته، خلبان میلز (با بازی آدام درایور) به سرعت متوجه می شود که در واقع 65 میلیون سال پیش در زمین به دام افتاده است. اکنون میلز و یک بازمانده دیگر به نام کوآ (با بازی آریانا گرینبلات) باید یک نبرد حماسی برای بقا در سرزمینی ناشناخته پر از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ آغاز کند و از تنها شانس بقای خود استفاده کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز 65 (شصت و پنج) را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر آدام درایور و آریانا گرینبلات نشان می دهد که آنها در یک سیاره ناشناخته پر از دایناسورها به دام افتاده اند. تریلر جدید برخی از سکانس‌های اکشن شگفت‌انگیز فیلم را به نمایش می‌گذارد که تلاش‌های خلبان میلز برای فرار از موجودات ماقبل تاریخ را به نمایش می‌گذارد.

بخوانید  کارت‌های ویژگی Pokemon TCG World Championship Decks که بهترین‌ها بازی می‌کنند

The 65 Movie قرار است در 17 مارس (26 مارس) اکران شود، زمانی که Shazam! Fury of the Gods در باکس آفیس رقابت خواهد کرد. در ماه اکران آثاری چون Creed III، Scream VI، John Wick: Chapter 4 و Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves. Honor Among Thieves) روی پرده سینماست.

دانلود فیلم آپارات

اسکات بک و برایان وودز آنها کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم 65 را بر عهده داشتند که بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم A Quiet Place و کارگردانی فیلم اسلشر Haunt در سال 2019 شناخته می شوند. آدام درایور بازیگر جنگ ستارگان، آریانا گرینبلات بازیگر عشق و هیولاها و کلویی کولمنمجری حاضر در فیلم جاسوس من در این فیلم ایفای نقش می کند.