تاریخ شروع بازی Fortnite Chapter 5، رویداد Big Bang و هر آنچه می دانیم


دسامبر دوباره به سرعت نزدیک می شود، و این برای طرفداران Fortnite یک چیز دارد: زمان فصل جدیدی فرا رسیده است. Fortnite OG به عنوان یک فاصله ناخوشایند بین فصل 4 و تاریخ شروع بعدی Fortnite Chapter 5 عمل کرد: تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب کرد، اما هیچ داستانی در حال انجام نیست، بنابراین نظریه‌پردازی در مورد آنچه بعداً می‌آید تقریباً غیرممکن است.

خوشبختانه، ما چیزهای زیادی در مورد آنچه در فصل 5 اتفاق می افتد می دانیم: دسامبر در حال شکل گیری است که شاید بزرگترین ماه در تاریخ Fortnite با معرفی یک حالت جدید لگو، یک حالت مسابقه ای مرتبط با Rocket League، یک بازی ریتم جدید باشد. از هارمونیکس و البته یک جزیره جدید بتل رویال. بیایید به آنچه تاکنون می دانیم شیرجه بزنیم.

فصل 5 فورتنایت چه زمانی شروع می شود؟

بازی Fortnite Chapter 5 قرار است صبح روز یکشنبه 3 دسامبر آغاز شود، اگرچه تاریخ و زمان رسمی عرضه هنوز اعلام نشده است. این تخمین بر اساس اطلاعات درون بازی است، از جمله زمانی که بازی برای پچ فصل 5 آفلاین خواهد بود،

آیا رویداد زنده ای برای پایان بازی Fortnite OG/فصل 4 برگزار می شود؟

آره! Fortnite از زمان رویداد Fracture که یک سال پیش با استقبال ضعیفی روبرو شد، رویدادهای زنده برگزار نکرده است، که طولانی ترین خشکسالی رویدادهای زنده Fortnite را از زمانی که بازی شروع به برگزاری آنها در فصل 1 کرد را نشان می دهد، اما ما بالاخره در پایان Fortnite OG یکی را داریم. ، با نام بیگ بنگ، که در روز شنبه، 2 دسامبر از ساعت 11 صبح به وقت PT / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود.

اگرچه بیشتر جزئیات این رویداد احتمالاً تا شروع آن مخفی باقی می ماند، Epic قبلاً مهمترین جزئیات را به اشتراک گذاشته است: رپر امینم بخش مهمی از رویداد بیگ بنگ خواهد بود – او خواهد داشت سه از 29 نوامبر در فروشگاه آیتم‌ها استفاده کنید و اگر در بیگ بنگ شرکت کنید، یک استایل منحصر به فرد خواهد داشت. این پوسته، Marshall Never More، رایگان نیست: کسانی که آن را خریداری کنند، یک سبک جایزه انحصاری از این رویداد دریافت خواهند کرد. و شما مجبور نیستید از قبل صاحب پوست باشید. اگر در این رویداد شرکت کنید و سپس یک سال بعد Marshall Never More را خریداری کنید، بازی سبک جایزه را برای شما به یاد می آورد و قفل آن را باز می کند.

بخوانید  Redfall - شیرجه عمیق به گیم پلی رسمی

باید انتظار داشته باشید که این رویداد نوعی ریمیکس از رویداد The End از فصل 1 باشد که جزیره بتل رویال را در سیاهچاله ای فرو برد. با این حال، برخلاف آن رویداد، Fortnite در پایان کاملاً آفلاین نخواهد بود. نقشه‌های خلاقانه ایجاد شده توسط کاربر تا ساعت 8:30 بعد از ظهر به وقت PT / ساعت 23:30 به وقت شرقی در 2 نوامبر زنده خواهند ماند.

از فصل 5 چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

ما هنوز چیز زیادی در مورد آنچه که برای بتل رویال در انتظار است نمی دانیم. احتمالاً نقشه جدیدی در طول رویداد The Big Bang ساخته خواهد شد، اما شایعات در مورد مکانیک یا تغییرات جدید بازی تقریباً ساکت هستند. این احتمالاً به این دلیل است که تعداد زیادی نشت مربوط به حالت‌های جدید خارج از BR وجود دارد – ما در یک ثانیه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

یکی از مواردی که داریم این است نشت احتمالی نقشه جدید.

یک نقشه جدید در فایل های فورتنایت به نام Helios
یک نقشه جدید در فایل های فورتنایت به نام Helios

این نقشه که در حال حاضر در فایل های بازی فورتنایت وجود دارد، Helios نام دارد. این می تواند نشان دهنده آن باشد نه نقشه جدید بتل رویال، زیرا چهار نقشه قبلی BR به نام خدایان یونانی که نامشان با A شروع می شد نامگذاری شده بود و Helios بدیهی است که این روند را دنبال نمی کند. اما با این وجود امکان پذیر است.

حالا بیایید در مورد موارد دیگری که باید راه اندازی شوند صحبت کنیم. بعد از فصل 5 آغاز می شود. بنابراین وقتی فصل 5 شروع می شود، بازی همچنان دارای حالت نبرد رویال و خلاقیتی است که ممکن است به آن عادت کرده باشید. اما در طول فصل 5 فصل 1، ما باید سه حالت جدید بازی جدید را از Epic دریافت کنیم.

بخوانید  نینتندو برای روز ماریو برنامه ویژه ای دارد

Fortnite x Lego

این همکاری یک سال است که شایعه شده و لو رفته و حالا بالاخره اتفاق می افتد. Fortnite x Lego کم و بیش شبیه یک رقیب Minecraft با مارک Lego است که در داخل Fortnite ساخته شده است. در این حالت شما به عنوان بازی خواهید کرد یک مینی فیگور قابل تنظیم، و شما منابع را جمع آوری می کنید، کاردستی می کنید و با آنها آیتم هایی می سازید. لگو فورتنایت سیستم آرایشی مخصوص به خود را خواهد داشت که جدا از سیستم‌هایی که سال‌ها برای حالت‌های Battle Royale و Creative جمع‌آوری کرده‌ایم. به نظر نمی رسد بتوانید پوست دارث ویدر خود را در لگو فورتنایت بپوشید.

یکی از ویژگی های برجسته این حالت Digital Twin نام دارد که به شما این امکان را می دهد تا به هر طریقی چیزی از تصویر خود را که با مینی فیگورهای واقعی لگو ایجاد شده است به بازی منتقل کنید. اما مدتی است که جزئیات بیشتری در این مورد دریافت نکرده ایم.

جشنواره Fortnite توسط Harmonix

حالت دیگری که مدت هاست درباره آن صحبت می شود، یک بازی ریتمی از سازنده Guitar Hero Harmonix است. این حالت به نظر می رسد آنها اساسا گروه راک را در فورتنایت ایجاد کردند، اما در مورد ابزار فیزیکی صحبتی نشده است. حداقل باید انتظار داشته باشید که این حالت مانند هر حالت دیگر Fortnite با یک کنترلر یا صفحه کلید قابل پخش باشد، اما امیدواریم پشتیبانی از ابزار نیز در دسترس باشد. اگر چنین است، غیر واقعی نخواهد بود که امیدوار باشید گیتار USB Rock Band قدیمی شما که در پشت کمد خود دارید با آن کار کند.

بخوانید  اولین تریلر از بازی Persona 5 Royale Remastered منتشر شد

این حالت همچنین به نظر می‌رسد که طیف وسیعی از تراکنش‌های کوچک خود را دارد، مانند سازها و لباس‌های درون بازی و البته آهنگ‌های جدید برای پخش، مانند: با توجه به HypeX، Thunder توسط Imagine Dragons ، Poker Face توسط لیدی گاگا ، Toto از آفریقا و Numb توسط Linkin Park. ظاهراً آهنگ‌های لابی Fortnite را نیز پخش می‌کند، که می‌تواند به این معنی باشد که برعکس نیز صادق است: آهنگ‌هایی که در جشنواره خریداری می‌کنید به عنوان آهنگ‌های لابی نیز کار خواهند کرد.

مسابقات لیگ موشکی

این حالت مسابقه ای یک متقاطع با لیگ موشکی Epic است که از مکانیک خودرو Rocket League برای جلوه های مضحک استفاده می کند. بر روی سبک بازی کارتونی. از آنجایی که Fortnite Crew مدتی است Rocket Pass را شامل می‌شود، انتظار می‌رود که حداقل برخی از خودروهایی که در Rocket League دارید، با Rocket League و Fortnite مجموعه جدیدی از لوازم آرایشی مشترک را تشکیل دهند.

در هر مورد، Lego، Festival و Rocket League Racing، برای روشن شدن موضوع فقط با درز و شایعات سروکار داریم. اما درست است که تقریباً همه چیز در فورتنایت لو می‌رود و این افشاگری‌ها معتبر به نظر می‌رسند، بنابراین انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن آن‌ها باشیم.

نبرد پاس فصل 1 فصل 5 چگونه خواهد بود؟

تا به حال هیچ شایعه ای در مورد اولین Battle Pas برای فصل 5 وجود نداشته است. همانطور که در مورد فصل 1 بازی Fortnite بیشتر بدانید، این داستان را به روز خواهیم کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر