تاریخ اکران Star Wars Outlaws اواخر سال 2024 تعیین شده است



Star Wars Outlaws، بازی جدید اکشن جنگ ستارگان از تیم Ubisoft که The Division را ساخت، اکنون پنجره انتشار باریکتری دارد. آ پست وبلاگ دیزنی او با تشریح برنامه های این شرکت برای سال 2024، به Outlaws و به طور خاص تاریخ انتشار «اواخر امسال» اشاره می کند. [Note: the blog post has since been amended to remove mention of the specific release window for Outlaws. The blog post now only states that Outlaws is “set to release in 2024”]

پیش از این، Outlaws تنها در سال 2024 عرضه شده بود.

در حال پخش: قانون شکنان جنگ ستارگان: ایجاد یک کهکشان از فرصت ها در پشت صحنه

Outlaws یک بازی جهان باز جنگ ستارگان است که در آن بازیکنان نقش کی وس، یک شرور را بر عهده می گیرند که تلاش می کند زندگی جدیدی را آغاز کند. بازی بین The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق می افتد، زمانی که جنگ داخلی بین امپراتوری و Rebellion در اوج خود قرار دارد و فرصتی را برای جنایت و قانون شکوفا می کند. این بازی همچنین دارای یک ماه کاملاً جدید است که از ابتدا ساخته شده است، به نام Toshara – که در اولین تریلر گیم پلی نمایش داده شد – با “فانتزی بدجنس در قلب تپنده خود”.

انتظار می رود Outlaws برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC عرضه شود، اما هیچ اشاره ای به PS4 و Xbox One نشده است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بازی جهان باز Star Wars بدانید.

علاوه بر Outlaws، Zynga's Star Wars: Hunters برای عرضه در سال 2024 برنامه ریزی شده است. دیگر بازی های جنگ ستارگان آینده شامل FPS جدید Star Wars از توسعه دهنده Apex Legends Respawn و یک بازی اکشن ماجراجویی، Star Wars: Eclipse، از Quantic Dream است. امی هنیگ، رئیس سابق Naughty Dog نیز در حال توسعه یک بازی Star Wars جدید است.

همچنین چندین فیلم جدید از جنگ ستارگان در دست ساخت هستند، از جمله فیلمی که دیزی ریدلی را در نقش ری بازگرداند.

بخوانید  تنها در تاریکی - فصل 4 راهنمای پازل های اشعه ایکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر