تاریخ انتشار Dead Island 2، تریلرها و هر آنچه می دانیم



Dead Island 2 بازی‌ای است که نه سال پیش معرفی شد، مدت‌ها گذشته بود و بیش از یک بار توسعه‌دهندگان را تغییر داد. همین کافی است که بگوییم، چندین سال از آن زمان در جهنم توسعه گیر کرده است. اما اکنون تقریباً به اینجا رسیده است. این یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز برای طرفداران ژانر زامبی و بازی‌های RPG است، و اگر در طول دهه گذشته داستان را از دست داده‌اید، نگران نباشید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد Dead Island 2 بدانید، از جمله تاریخ انتشار آن، تاخیرها و تعویض های استودیو متعدد و موارد دیگر آورده شده است.

تاریخ انتشار و پلتفرم های Dead Island 2

Dead Island 2 در 28 آوریل 2023 برای رایانه های شخصی، Xbox Series X|S، PS5، Xbox One و PS4 عرضه می شود. این تاریخ انتشار در اواسط نوامبر 2022 اعلام شد و در واقع یک اعلام تاخیر بود. این بازی قبلاً برای فوریه 2023 برنامه ریزی شده بود. امیدواریم این آخرین تاخیر برای بازی طولانی در حال توسعه باشد.

Lecture en cours: Bande-annonce de Dead Island 2 | Gamescom ONL 2022

Remaniements et chronologie du studio Dead Island 2

2014-15: Alors qu’une partie de la façon dont le jeu a été transmis à différents studios peut s’être produite à huis clos, nous connaissons publiquement plusieurs changements depuis son annonce en 2014. Le jeu a été annoncé comme étant en développement par Yager, en tant que studio original de Dead Island. , Techland, avait déménagé pour commencer à travailler sur Dying Light. Le studio polonais a révélé plus tard qu’il ne faisait pas Dead Island 2 en raison de ce qu’un développeur de Techland a décrit comme “beaucoup de moments où nous serions en désaccord sur la vision créative du projet” avec l’éditeur Deep Silver.

بخوانید  ال جی از اولین نمایشگر OLED 4K خود با عملکرد Dual-Hz رونمایی کرد

Ces commentaires sembleraient plus tard être repris par Yager, lorsqu’il a été retiré du projet en 2015 après un retard plus tôt dans l’année. À l’époque, la décision avait été prise en raison d’une “différence de vision”. Un développeur de Yager ajoutera plus tard que la perte du projet était “catastrophique” pour le studio et l’a amené à déposer un dossier d’insolvabilité.

2016: Ayant déjà raté sa fenêtre de sortie originale – et probablement trop optimiste – en 2015, Dead Island 2 s’est vu confier un nouveau studio principal sous la forme de Sumo Digital, une équipe qui avait déjà travaillé sur des projets tels que LittleBigPlanet 3. Suite à cette annonce , le jeu est devenu sombre pendant plusieurs années, et bien que certains aient supposé qu’il avait été discrètement annulé, l’éditeur Deep Silver reviendrait plus tard avec plus d’annonces.

2018: Deep Silver a annoncé que, malgré le manque de mises à jour, Dead Island 2 n’avait pas été annulé, même s’il n’offrait aucune mise à jour substantielle sous forme de bandes-annonces ou d’autres nouvelles. L’éditeur a ensuite été acquis par THQ Nordic, donnant au jeu son deuxième éditeur pour accompagner au moins deux studios qui lui étaient attachés jusqu’à ce point.

2019: THQ Nordic a de nouveau confirmé que Dead Island 2 était en production, mais n’avait pas plus de détails à ajouter, et avec son troisième studio en tête : Dambuster Studios, co-créateurs de Homefront : Revolution. La société mère de THQ Nordic, Koch Media (aujourd’hui connue sous le nom de Plaion), a suggéré que le long cycle de développement du jeu était une bonne chose, en fait. “C’est juste un témoignage de notre dévouement à obtenir[ting] کلمنس کوندراتیتز، مدیر عامل شرکت Koch Media گفت: خوب.

2020: در می 2020، Embracer Group – شرکت مادر Plaion (کخ مدیا سابق)، که شرکت مادر THQ Nordic است، که ناشر اصلی بازی، Deep Silver، را در سال 2018 خریداری کرد – اعلام کرد که انتظار به‌روزرسانی بیشتری را ندارد. بازی تا بعد از مارس 2021. چند هفته بعد، قطعه‌ای از نسخه سال‌های قدیمی بازی Dead Island 2 توسط Yager در اینترنت منتشر شد و به طرفداران نگاهی اجمالی به ظاهر بازی تحت توسعه‌دهنده Spec Ops: The Line داد.

2021: از Gamescom در آگوست 2021، Dead Island 2 در نسخه فعلی و به ظاهر نهایی خود با قدرت بازگشته است. اکنون می‌توانید بازی را پیش‌سفارش کنید – اگر علاقه دارید به پیمایش ادامه دهید – و تعدادی به‌روزرسانی، تریلر و موارد دیگر دریافت کرده است که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بازی واقعاً این بار عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که بازی یک بار دیگر به تعویق افتاد و از فوریه تا آوریل 2023 عقب افتاد.

بخوانید  چرا باید Steam Deck را به ROG Ally انتخاب کنید؟

جزیره مرده 2 چیست؟

با خارج شدن از این جدول زمانی، ممکن است مشخص نباشد که بازی دقیقاً در حال تلاش برای تبدیل شدن به آخرین شکل خود است. اما معلوم می شود که به نظر نمی رسد دنباله آن از آنچه که بازی اول به نظر می رسید، یا حتی زمانی که دنباله برای اولین بار ظاهر شد، فاصله زیادی نداشته باشد. این یک بازی RPG جهان باز اول شخص است که در لس آنجلس پر از زامبی ها جریان دارد و به مبارزات، شخصیت ها و سلاح های فوق العاده متمایل است.

به آن چیزی شبیه به Dead Rising تا DayZ فکر کنید. بازیکنان در نقش شش شخصیت مختلف با یک سیستم مشخصات مجدد که در نظر گرفته شده است اغلب و به راحتی استفاده می شود، بازی می کنند تا به بازیکنان امکان دسترسی به بسیاری از شخصیت های همیشه در حال تغییر را بدهند.

تریلرهای Dead Island 2

برای بازی ای که نزدیک به یک دهه در حال توسعه است، تریلرهای کمی وجود دارد. ما می‌توانیم تریلر اصلی رونمایی را به شما نشان دهیم، اما از آنجایی که این نمونه از بازی قبلاً از چندین توسعه‌دهنده قدیمی است، احتمالاً بهتر است از چیزهای جدید استفاده کنید، زیرا بهترین ایده را در مورد آنچه انتظار دارید به شما می‌دهد. 2 می تواند شبیه زمانی باشد که امسال می رسد.

برای جدیدترین تریلرها، در زیر یک گیم‌پلی رونمایی شده‌ایم که شامل مواردی مانند گودال‌های گاز درخشان برای شروع آتش و آتش زدن انبوهی از زامبی‌ها و طیف گسترده‌ای از سلاح‌های احمقانه دیگر است که ظاهراً توسط گیمرها طراحی شده‌اند.

در دسامبر 2022، تیم Dead Island 2 یک نمایش زنده را میزبانی کرد که شامل گیم پلی اکشن زنده و همچنین جزئیات بیشتر در بازی بود. می توانید کل این بازی را در زیر مشاهده کنید.

Dead Island 2 پیش خرید می کند

Dead Island 2 اکنون برای پیش‌سفارش در هر یک از پلتفرم‌های برنامه‌ریزی‌شده‌اش در دسترس است. ما راهنمای کاملی برای پیش‌سفارش بازی Dead Island 2 آماده کرده‌ایم تا آنچه را که با هر یک از نسخه‌های مختلف بازی به دست می‌آورید، به شما آموزش دهیم.

این شامل مواردی مانند جوایز دیجیتال فقط برای پیش‌سفارش هر نسخه، نسخه Deluxe با سلاح‌های اضافی و موارد دیگر، و حتی نسخه 100 دلاری Hell-A است که با مجموعه‌ای از آیتم‌های دیجیتال ارائه می‌شود، اما همچنین پاداش‌های فیزیکی مانند کارت، پین‌ها. و کارت های تاروت شیک مانند بازی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر