ال جی از اولین نمایشگر OLED 4K خود با عملکرد Dual-Hz رونمایی کرد


مانیتور 32 اینچی UltraGear OLED ال‌جی از دو حالت با رزولوشن‌ها و نرخ‌های تازه‌سازی متفاوت پشتیبانی می‌کند که تنها با یک لمس می‌توان آن‌ها را تغییر داد.

ال‌جی از مدل جدید مانیتور UltraGear OLED 32GS95UE خود رونمایی شد این صفحه نمایش اولین مانیتور نوآورانه این شرکت با قابلیت است Dual-Hz بر اساس توضیحات ارائه شده، به پشتیبانی از دو رزولوشن مختلف و نرخ تازه سازی برای کاربر شناخته شده است. در واقع بسته به نیاز خود می توانید به راحتی بین دو حالت با وضوح 4K و نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز یا Full HD و 480 هرتز سوئیچ کنید. عوض شدن

برای این منظور کلید ویژه ای تعبیه شده است که به بازیکنان اجازه می دهد با ترکیب رزولوشن و نرخ تازه سازی، حالت بهینه را برای هر بازی انتخاب کنند. ال‌جی حالت‌های 1920 x 1080 و 480 هرتز را بیشتر برای تیراندازی‌های رقابتی و سریع پیشنهاد می‌کند، در حالی که حالت‌های 3840 x 2160 و 240 هرتز برای بازی‌های داستانی مناسب‌تر هستند و بیشتر روی جلوه‌های گرافیکی متمرکز هستند.

مانیتور جدید ال جی با قابلیت Dual-Hz

مانیتور دو هرتز ال جی

ال جی همچنین فناوری OLED را برای این نمایشگر منحصر به فرد بهینه کرده است که بر اساس آن می توان زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری 0.03 میلی ثانیه را به دست آورد. مشخصات فنی این مانیتور نشان می دهد که 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 در این پنل 4K پوشش داده شده و نسبت کنتراست 1500000:1 تایید شده است. علاوه بر این، به دلیل تراکم پیکسلی، این مانیتور 32 اینچی بهترین و بهینه ترین تعادل را برای نمایشگر 4K دارد.

بخوانید  Life-Size M3gan Doll Just Stands There, But Won't Try To Kill You

علاوه بر این، این مانیتور دارای گواهی استاندارد VESA DisplayHDR True Black 400 است و با فناوری‌های Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium Pro سازگار است. گزینه های ارتباطی آن شامل 2 پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 1.4 است.

اما شایان ذکر است که علاوه بر این نمایشگر پرچمدار، ال جی از 5 مدل دیگر با پنل های OLED نیز رونمایی می کند که بسته به نسبت تصویر، وضوح تصویر 3440×1440 یا 2560×1440 را برای کاربران دارند. جزئیات این مدل ها را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

لیست مانیتورهای جدید ال جی

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر