بیلی دی ویلیامز می‌گوید که برای «پول زیادی» به عنوان لاندو بازمی‌گردد.

بیلی دی ویلیامز، بازیگر، اگر بخواهد دوباره نقش خود را به عنوان لاندو کالریسیان بازی کند، می‌خواهد کیف را برای این کار حفظ کند. این پیرمرد 86 ساله اساساً گفت که انتظار داشت تعداد زیادی اعتبار کهکشانی به جنگ ستارگان بازگردد.

در صحبت با RadioTimes، ویلیامز در مورد به تصویر کشیدن لاندو یک بار دیگر پس از بازگشت او برای Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019 صریح بود. ویلیامز گفت: “پول زیادی به من بپرداز تا روحم را بفروشم.” این بازیگر در سال 1980 با فیلم «امپراتوری ضربه می زند» و پس از آن «بازگشت جدی» این شخصیت را زنده کرد. اگرچه ویلیامز تا قبل از اسکای واکر به لایو اکشن جنگ ستارگان بازنگشت، او در طول سال‌ها در پروژه‌های مختلفی مانند Robot Chicken و The Lego Movie صداپیشگی لاندو را بر عهده داشته است.

در اوایل سال جاری، ویلیامز از تصمیم لاندو برای مذاکره با دارث ویدر در امپراتوری ضربه می زند، دفاع کرد. این بازیگر گفت که او دهه‌ها در مورد انتخاب خیانت به هان سولو، حتی از طرف بچه‌های مدرسه دخترش در آن زمان، با واکنش‌های منفی طرفداران مواجه شد. این باعث شد ویلیامز در نهایت بگوید: “کسی مرد؟” هیچکس نمرده! »

ماه گذشته، ویلیامز خاطرات خود را با عنوان What Have We Here منتشر کرد. در مورد جنگ ستارگان، فیلم بعدی Mandalorian & Grogu خواهد بود که قرار است در سال 2026 اکران شود. یک فیلم جنگ ستارگان با تمرکز بر ری نیز در دست ساخت است. این منطقه ای است که بازگشت ویلیامز به عنوان لاندو می تواند منطقی باشد، اگرچه در حال حاضر هیچ پنجره ای برای انتشار اعلام نشده است.

بخوانید  تصاویر و جزئیات اپیزود افتتاحیه سری انیمیشن NieR: Automata Ver1.1a منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر