بوکسور معروف به رینگ بازمی گردد. مسابقه را از نتفلیکس پخش کنید

نتفلیکس با انتشار ویدئویی از مسابقه بوکس زنده مایک تایسون و جیک پل این شبکه را معرفی کرد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوننتفلیکس از برگزاری مسابقه بوکس تاریخی خبر داد. نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که در 30 جولای 1403 (20 ژوئیه 2024) مسابقه بوکس بین مایک تایسون، بوکسور افسانه ای، و جیک پل، هنرپیشه و بوکسور 27 ساله برگزار می شود. در تیزر منتشر شده تنها شاهد دیدار تایسون و پل هستیم که در حال حاضر خود را برای این مسابقه آماده می کنند و در ادامه می توانید تیزر منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

مایک تایسون در دوران حرفه ای خود با نام آیرون مایک شناخته می شد و اکنون در سن 57 سالگی از دوران بازنشستگی خارج می شود تا در یک مسابقه بوکس زنده شرکت کند. مایک تایسون سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون را نیز دارد و از جمله آثار او می توان به فیلم Ip Man 3، فیلم Grudge Match، فیلم Entourage، فیلم جنگ فراعنه، فیلم Liger، فیلم شهر آسفالت و … اشاره کرد. فیلم مدلین و انیمیشن اسرار مایک تایسون.

جیک پل یوتیوبر، بازیگر، بوکسور، کمدین و رپر آمریکایی است که از طریق شبکه اجتماعی Vine به شهرت رسید و بعداً به سریال Bizaardvark شبکه دیزنی پیوست. پل پس از ترک دیزنی، برند رسانه ای مستقل خود را ایجاد کرد و شروع به تولید و انتشار ویدئو در یوتیوب کرد. نتفلیکس در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی برای پخش رویدادهای ورزشی مانند مسابقه تنیس بین رافائل نادال و کارلوس آلکاراز انجام داده است.

بخوانید  Tama Tonga: Breaking Down Monster Heel جدید WWE

تحریریه مجله بازی یک گیمر