بهترین معاملات SteelSeries Prime Day را بررسی کنید


این هفته زمان مناسبی برای خرید هدست های بازی SteelSeries، صفحه کلید، ماوس و سایر لوازم جانبی است که بسیاری از آنها در Prime Day 2023 بیش از 40 درصد تخفیف دارند.

شرحی ارائه نشده است

چندین نسخه از یکی از بهترین هدست های بازی، SteelSeries Arctis، در فروش گنجانده شده است، مانند Xbox خاص. 9X را ببندید برای 110 دلار (معمولاً 193.50 دلار) و کراس پلتفرم New Pro را ببندید برای 199 دلار (250 دلار)، در میان دیگران.

شرحی ارائه نشده است

به همین ترتیب، نسل دوم GameDAC از SteelSeries به قیمت 110 دلار (معمولاً 130 دلار) به فروش می رسد. این دستگاه اضافی وفاداری صدا را بهبود می بخشد و صدا و حذف نویز فضایی را به بازی های رایانه شخصی، PS4 یا PS5 شما اضافه می کند. اگر می خواهید عملکرد صوتی رایانه بازی خود را بدون خرید یک هدست جدید بهبود بخشید، گزینه بسیار خوبی است.

شرحی ارائه نشده است

گیمرهای رایانه شخصی مایلند معاملات مربوط به ماوس های بازی و کیبوردهای مکانیکی SteelSeries را بررسی کنند. روشنایی ماوس بی سیم AeroX 5 فقط 90 دلار (معمولا 140 دلار) است، در حالی که جمع و جور است صفحه کلید Apex 7 TKL به 80 دلار (معمولا 130 دلار) کاهش یافت. حتی می‌توانید یکی از پدهای ماوس ممتاز SteelSeries را مانند این بگیرید تشک پارچه ای QcK Prism سایز XL با نورپردازی RGB فقط 35 دلار (معمولا 60 دلار).

لیست زیر را برای معاملات بیشتر SteelSeries Prime Day بررسی کنید، یا برای دیدن به آمازون بروید محدوده کامل و فراموش نکنید که خلاصه‌های ما را برای بهترین معاملات Prime Day در بازی‌ها، هدست‌ها، کنترل‌کننده‌ها و موارد دیگر بررسی کنید تا از آخرین تخفیف‌ها مطلع شوید.

بخوانید  الیزابت اولسن دوست دارد دوباره نقش جادوگر اسکارلت را بازی کند، اما هنوز هیچ فیلمنامه ای ندیده است

تخفیف‌های SteelSeries Prime Day

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر