بررسی بازی Need for Speed ​​Unbound

Need for Speed ​​Unbound ممکن است مشکلاتی داشته باشد و ممکن است در مسیر جدیدی که در پیش گرفته است کامل نباشد، اما می‌توان آن را بهترین نسخه دهه گذشته در نظر گرفت. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

نکته جالب در مورد گیم پلی بازی Need for Speed ​​Unbound این است که سیستم پیشرفت تک نفره و چند نفره بازی از یکدیگر جدا شده اند. در حالت چندنفره باید یک شخصیت جداگانه را شخصی سازی کنید و سپس وارد لابی های آنلاین شوید تا با دیگر بازیکنان دنیای بازی رقابت کنید.بنابراین ارتقاء گاراژ، کسب درآمد، خرید ماشین و ارتقاء آن ها از جمله مواردی است که می توانید انجام دهید. نمی توان از تک نفره به چند نفره وارد کرد. وجود این سیستم و طراحی مناسب آن دو تجربه متفاوت را در اختیار بازیکنان قرار می داد و سیستم خواستگاری بازی از کیفیت خوبی برخوردار است تا مخاطبان در طول بازی دیر یا دیر نشوند.البته برای کسب این تجربه باید حداقل یک اتصال اینترنتی نسبتا خوب داشته باشید. وجود کراس پلی بین همه پلتفرم ها به این معنی است که همیشه رقبای برای زندگی در مسابقات وجود دارد.

موسیقی یکی دیگر از نکات برجسته Need for Speed ​​Unbound است. بیشتر موسیقی بازی در نسخه های قبلی استفاده شده است، اما ترکیب آن با Unbound مسابقات را هیجان انگیزتر می کند و مخاطب را در قلب بازی قرار می دهد. نکته جالب در مورد سیستم دیالوگ بازی این است که استودیو Criterion Games سعی کرد با ایجاد دیالوگ های جذاب بین شخصیت های بازی در مسابقات داستانی خاص لحظات متفاوتی را خلق کند و در این راه نیز موفق شد.

در کنار مسابقات شبانه روزی، شهر خیالی Lakeshore که داستان بازی در آن روایت می‌شود، دارای فعالیت‌های مختلفی از جمله Speed ​​Trap، Speed ​​Run و Jump است. علاوه بر این، وسایل کلکسیونی در شهر قرار می گیرند که توجه به آنها و همچنین مسابقات می تواند حداقل برای شروع بازی پول زیادی را در اختیار بازیکن قرار دهد.محتوای سرگرم کننده یک بازی مسابقه ای زمانی قابل مشاهده است که طراحی خودروها از نظر هندلینگ و قدرت به درستی انجام شده است. تمامی خودروهای Need for Speed ​​Unbound طراحی خوبی دارند و هر کدام هندلینگ خاص خود را دارند و تفاوت سرعت و شتاب تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی دارد.

نکته جالب در مورد گیم پلی بازی Need for Speed ​​Unbound این است که سیستم پیشرفت تک نفره و چند نفره بازی از یکدیگر جدا است.

برخورد شدید خودرو با یکدیگر در Need for Speed ​​Unbound

سرعت، هیجان و جذابیت سه کلمه ای هستند که می توانند برای توصیف نسخه های قدیمی Need for Speed ​​استفاده شوند. اگرچه در نسل‌های گذشته، تعداد کمی از نسخه‌های Need for Speed ​​آنطور که باید جذاب نبودند، اما بیشتر نسخه‌هایی مانند Most Wanted در سال 2005، دو نسخه Underground و حتی Need for Speed ​​Hot Pursuit و نسخه دوم نسخه توانستند تجربیات بسیار خوبی را ارائه دهند.

بخوانید  افشای اطلاعات پلتفرم نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل، Raptor Lake

از یوتیوب تماشا کنید

در نسخه‌های اخیر Need for Speed، ما شاهد تمرکز تیم سازنده بر روی بخش داستان بوده‌ایم تا بتوانند از آن به عنوان یک عنصر سرگرم‌کننده استفاده کنند. در عین حال عدم توجه به کیفیت باعث شده بود که در نهایت در کنار خدمات بی کیفیت و ناامید کننده قرار بگیریم. اگرچه Need for Speed ​​Unbound یک بخش داستانی نیز دارد، اما داستان و روایت نیازی به انجام فعالیت‌های مختلف به غیر از مسابقه ندارد. در واقع Criterion Games قسمت داستانی را به گونه ای توسعه داده است که از آن به عنوان محرکی برای ورود مخاطب به گیم پلی و آشنایی با دنیای بازی استفاده کند.

افکت سرقت ماشین در بازی Need for Speed ​​Unbound

از آنجایی که این یک محصول آرکید است، طراحی ماشین ها نباید مطابق با مدل واقعی آنها باشد و یک تجربه کاملا شبیه سازی شده را ارائه دهد. با این حال نباید طوری باشد که همه چیز در بازی حس یکسانی داشته باشد و طراحی متفاوت ماشین تاثیرگذار نباشد. Unbound در این بخش به خوبی کار می کند و می توانید یک تجربه سواری لذت بخش و سرگرم کننده داشته باشید. علاوه بر این، تیم تولید به دلیل طراحی خودروها سعی کردند مسابقه دریفت را کمی دشوارتر کنند که در این راه موفق شدند.

در Need for Speed ​​Unbound مسابقه ای با ساعت انجام می دهد

Need for Speed ​​Unbound از نظر بصری خیره کننده و جذاب است و استفاده از ساختار Cel Shade برای طراحی محیط، ماشین ها و شخصیت های بازی با فضای Need for Speed ​​مطابقت دارد. نورپردازی بسیار خوب و استفاده از افکت های خارق العاده از جمله مواردی است که به زیبایی این نسخه شبانه روزی کمک کرده است. افکت های به کار رفته در بازی مانند افکت حاصل از استفاده از توربو یا افکت ویژه پرواز ماشین پس از پرش های ارتفاع به گونه ای نیست که مدام در حال تماشا و ایجاد مزاحمت برای شما باشد. استفاده مناسب از آنها باعث شده است که طرح های این بخش عملکرد خوبی داشته باشند و به جذاب تر شدن Need Four Speed ​​کمک کنند.

ماهیت سخت دریفت در بازی باعث شد تا بازیکن توجه بیشتری به نحوه ارتقاء ماشین و تیونینگ آن داشته باشد.

خوبی Unbound این است که پلیس ها شبانه روز شما را تعقیب می کنند، تنها مشکل این است که وقتی در شهر قدم می زنید چگونه پلیس ها تخم ریزی می کنند. زمانی که میزان موفقیت بالا باشد، ممکن است یک افسر پلیس به صورت تصادفی در کنار شما یا روبروی شما ظاهر شود و به مرور زمان ممکن است باعث آزار کاربر شود. علاوه بر موارد فوق، طراحی مسابقات و جوایزی که ارائه می دهند ارزشمند است. برخی از مسابقات شما را ملزم به پرداخت هزینه ورودی می کنند. اکنون، هر چه مبلغ ورودی بالاتر باشد، پاداش دریافتی ارزشمندتر است. در طول داستان با عبارت «ریسک بیشتر، پاداش بهتر» مواجه خواهید شد و در طراحی مسابقه به خوبی از آن استفاده شده است.

بخوانید  به‌سوی غرب: مسیر اورگان (1971)

Need for Speed ​​Unbound یک بخش داستانی نیز دارد، اما داستان و روایت نیازی به انجام فعالیت‌های متفاوتی جدا از مسابقه‌ای توسط بازیکن ندارد.

سیستم تیونینگ Need for Speed ​​Unbound نیز طراحی بسیار خوبی دارد. برای باز کردن قفل ارتقاهای جدید در مناطق تعیین شده، ابتدا باید گاراژ خود را ارتقا دهید تا قدرت ماشین خود را بیشتر کنید. ارتقاء صحیح ماشین شما می تواند تاثیر زیادی بر رتبه شما در مسابقات داشته باشد و رتبه های بالاتر در هر مسابقه پول بیشتری را در جیب شما می گذارد. در این میان بد نیست به شخصی سازی خودروها از نظر ظاهری نیز اشاره کنیم. بازیکنان می توانند کیت های بدنه متفاوتی را روی ماشین خود اعمال کنند یا هر قسمت از ماشین را به صورت جداگانه با کیت های مختلف سفارشی کنند. علاوه بر این، انتخاب چراغ های نئون رنگارنگ زیر خودرو و جلوه های بصری مختلف از دیگر مواردی است که در قسمت سفارشی سازی خودرو در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

اما داستان Unbound درباره یک گروه سه نفره است که خود را یک خانواده می دانند اما در پایان شاهد خیانت یکی از اعضا هستیم و پس از دو سال و به طور اتفاقی بازیکنی که در نقش یک شخصیت سفارشی، وارد مسابقات خیابانی می شود. بنابراین او مصمم است انتقام بگیرد. قسمت تک نفره بازی به دلیل ساختار داستان در چهار هفته روایت می شود. در پایان هر هفته، یک Qualifier در انتظار شماست و در پایان هفته چهارم، باید فینال بزرگ را تکمیل کنید. اکنون هر هفته چندین مسابقه در روز و چندین مسابقه در شب آماده شده است. ساختار مسابقات شبانه روزی تقریباً یکسان است و تنوع خوبی دارند. از مسابقات مداری گرفته تا دریفت، تسخیر و مسابقات سر به سر، چیزهایی برای تکمیل و کسب درآمد وجود دارد.

بخوانید  Ubisoft Will Shut Down Online Services For 10 Games In 2024, Including Older Assassin's Creed Titles

بررسی بازی بر اساس نسخه PC نوشته شده است

علاوه بر این، مجموعه ای از رویدادها هم در روز و هم در شب برای بازیکن در نظر گرفته شده است که شامل مسابقه با ساعت در طول تعقیب و گریز شبانه روزی یا آوردن بازیکنان دیگر به خانه امن است. همه این موارد شما را به سمت باز کردن خانه های امن جدید در شهر سوق داده و خودروهای جدید را برای خرید آزاد کنید. همانند نسخه قبلی، سیستم Heat نیز در Unbound گنجانده شده است. گرما در واقع سطح هشدار پلیس است که در نهایت به سطح پنج افزایش می یابد. هر چه میزان موفقیت بالاتر باشد، پلیس هوشیارتر در شهر است و بیشتر گشت زنی می کند. علاوه بر این، در حین تعقیب و گریز، تعداد ماموران پلیس با امکانات بیشتر، کاربر را تعقیب می کنند.

Need for Speed ​​Unbound Game Night Competitions

در نهایت، Need for Speed ​​Unbound، آزمایش ساختاری جدید، ممکن است در ارائه کامل نباشد و مشکل داشته باشد، اما تم و کل بازی یک محصول بسیار جذاب و سرگرم کننده است و می تواند اوقات خوبی را خلق کند. برای شما و دوستانتان . اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای آرکید هستید، بازی Need for Speed ​​Unbound را از دست ندهید.

با این حال، ای کاش نقشه و طراحی جهان Unbound به گونه‌ای بود که می‌توانستیم از راه دور به خانه‌های امن مختلف برای رسیدن سریع‌تر به محل مسابقه، شاهد باشیم. گاهی اوقات باید در نقشه بازی از شمال به جنوب بروید تا به مکان مسابقه برسید. طراحی ماشین ها از نظر اعداد برای یک بازی آرکید قابل قبول است و از نظر فنی باید بگویم که بازی Need for Speed ​​Unbound روی کامپیوتر عملکرد خوبی دارد و با یک کامپیوتر نسبتا خوب می توانید عملکرد روانی داشته باشید.

Need for Speed ​​Unbound Game Day Competitions

در این میان، نسل هشتم بازی‌های ویدیویی زمان خوبی برای سری Need for Speed ​​نبود و شاهد عرضه‌هایی بودیم که دیگر جذابیت، هیجان و سرعت لازم را نداشتند و برخی از آن‌ها کیفیت بسیار پایینی داشتند. تولید – محصول. . با این حال، پس از معرفی Need for Speed ​​Unbound، به نظر می رسید که Electronic Arts via Criterion Games قصد دارد ایده کاملا جدیدی را پیاده سازی کند. چیزی که تا به حال در هیچ یک از نسخه های این سری ندیده ایم، استفاده از گرافیک و طراحی های Cel Shade و ایجاد یک ساخت کاملاً خارق العاده است. حال سوال این است: آیا جاه طلبی و ریسک کرایتریون نتیجه داد؟

تمامی مسابقات و فعالیت‌ها در دنیای Unbound پاداش‌های خوب و ارزشمندی را ارائه می‌کنند

Need for Speed ​​Unbound Game Story Interlude

تحریریه مجله بازی یک گیمر