بازی Lords of the Fallen در Future Games Show حضور خواهد داشت

طبق حساب رسمی توییتر Future Games Show، CI Games دموی جدیدی از The Lords of the Fallen را در تابستان امسال به نمایش خواهد گذاشت. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که در مورد قلمروهای موازی Axiom و Umbral اطلاعات بیشتری کسب کنند، در حالی که شاهد باس فایت های غول پیکر در بازی هستند.

در طول ویترین تابستان Future Games Show، The Lords of the Fallen دموی جدیدی خواهد داشت.

در ابتدا، استودیو Defiant تقریباً یک سال بر روی دنباله کار می کرد، اما CI Games قرارداد را لغو کرد. چون کار آنها را نامطلوب خواند. سپس در سال 2020 توسعه بازی به Hexworks سپرده شد و از آن زمان این بازی ویدیویی با Unreal Engine 5 ساخته شده است.

نسخه کلکسیونی The Lords of the Fallen

علاوه بر این، این کتاب یک نسخه کلکسیونی نیز دریافت می کند که شامل نسخه لوکس بازی با استیل بوک کلاس است. Dark Crusader با یک کتاب هنری 100 صفحه‌ای، پوستر دو طرفه و مجموعه کارت هنری، موسیقی متن دیجیتال، نمایشگر مدل سه‌بعدی، صفحه نمایش فلزی و اکشن فیگور صلیبی 19 سانتی‌متری عرضه خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | در حال توسعه است Xbox Series S و رایانه های شخصی قرار است در 13 اکتبر عرضه شوند. این بازی راه درازی را پیموده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یافتن چالش‌های مسیر و 2 لیست پخش نامحدود Need for Speed ​​در به‌روزرسانی VOL 2