یافتن چالش‌های مسیر و 2 لیست پخش نامحدود Need for Speed ​​در به‌روزرسانی VOL 2

Need for Speed ​​Unbound در حال حاضر بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است و Xbox Series X Xbox Series S و پلتفرم های PC را می توان تجربه کرد.

یک افکت سواری جدید به نام Bear Champ را می توان با گرفتن 30 امتیاز رقیب Hot Lap به دست آورد. با رسیدن به 60 ستاره، می توانید جلوه رانندگی Hey May را دریافت کنید. اگر موفق به کسب 90 ستاره شوید، ژست Ghost را برای شخصیت خود دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، 6 برچسب جدید برای به دست آوردن وجود خواهد داشت. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری در مورد به روز رسانی NFS Unbound VOL 2 در روزهای آینده منتشر شود.

Criterion Games محتوای جدیدی را به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای Need for Speed ​​Unbound منتشر می‌کند.

دانلود فیلم آپارات

مشترکین EA Play همچنین می توانند به خودروی Nissan Fairlady ZG مدل 1971 دسترسی داشته باشند که به طور انحصاری برای کاربران این سرویس اشتراک در آپدیت VOL 2 در دسترس خواهد بود.شما می توانید در 40 چالش روزانه (15 نوع جدید)، 30 فعالیت Hot Laps و 4 فعالیت جدید شرکت کنید. رویدادهای استقامتی در آپدیت بعدی دو لیست پخش با نام های Rumble Playlists و Race Playlists به بازی اضافه شده و لیست های پخش موجود آپدیت خواهند شد.

Criterion Games اولین به‌روزرسانی رایگان Need for Speed ​​Unbound را معرفی کرده است که در تاریخ ۱ آوریل ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) محتوای جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این آپدیت به کاربران این امکان را می دهد تا در قسمت Lakeshore Online با دوستان خود و یک خودروی سفارشی Lotus Emira Balmain Edition مدل 2021 با پلیس به رقابت بپردازند.این خودرو با تکمیل 3 لیست پخش در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

بخوانید  جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا نقش الکترا را از Daredevil دوباره ایفا کند.