بازی Everspace 2 در تاریخ 15 آگوست برای کنسول های نسل فعلی عرضه می شود



پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز رایانه‌های شخصی که به دنبال بیش از دو سال دسترسی اولیه انجام شد، بازی اکشن-RPG جهان باز Everspace 2 در تاریخ 15 آگوست برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S عرضه می‌شود. بازی Everspace 2 که قبلاً یک عنوان Game Pass برای گیمرهای رایانه شخصی است، از روز اول بر روی Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

دنباله Everspace در ابتدا از طریق یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی روشن شد و در اوایل سال 2021 در Early Access برای PC منتشر شد. پس از خروج از Early Access در آوریل امسال، Everspace 2 در راه است تا آخرین تعهدات پاداش Kickstarter خود را انجام دهد. هم نسخه های فیزیکی و هم دیجیتالی کنسول.

در حال پخش: تریلر تاریخ انتشار کنسول EVERSPACE 2

Everspace 2 یک تیرانداز فضایی جهان باز است که سیستم های ستاره ای گسترده ای را برای کاوش، از جمله یک کمپین 30 ساعته تک نفره، و تعداد زیادی ماموریت جانبی، غارت و چالش های اضافی برای تکمیل به بازیکنان ارائه می دهد. این بازی در Steam دارای امتیاز بسیار مثبت و در متاکریتیک امتیاز 81 است.

Everspace 2 با قیمت 50 دلار بر روی کنسول ها در دسترس خواهد بود و همچنین از طریق Game Pass برای مشترکین در دسترس خواهد بود. یک نسخه فیزیکی پریمیوم به نام Stellar Edition نیز برای 3 اکتبر در نظر گرفته شده است که شامل جعبه فولادی، کتاب هنری فیزیکی و دانلود موسیقی متن دیجیتال می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر