بازی جدید سونیک در حال ساخت است

به گفته یک منبع موثق، سگا در حال کار بر روی دنباله مستقیم پلتفرمر سه بعدی Sonic Frontiers است که از سال 2022 شروع می شود.

Sonic Frontiers با تمام ضعف هایی که داشت، تجربه قابل قبولی را برای طرفداران بازی های سه بعدی سری سونیک فراهم کرد. حتی قبل از انتشار Sonic Frontiers، سگا کاملاً روشن کرد که آینده بازی‌های این سری به این پلتفرمر جهان باز بستگی دارد. اکنون که Frontiers انتظارات سازندگان خود را از نظر تعداد فروش برآورده کرده است، می توان گفت سگا به برنامه های خود پایبند خواهد ماند. در واقع، اکنون به نظر می رسد که دنباله Sonic Frontiers در دست توسعه است.

این شایعه اولین بار توسط دنیل ریچمن دانیل ریچتمن، یک افشاگر معروف، بزرگ شده است. ادعا می شود که Sonic Frontiers 2 در دست ساخت است اما لزوماً با این نام شناخته نمی شود. میدوری، یکی دیگر از افشاگران معتبر سگا نیز با تایید این خبر اعلام کرد که این بازی از نظر گیم پلی و ساختار کلی دنباله ای بر Sonic Frontiers محسوب می شود. البته شایان ذکر است که اولین بازی Frontiers تا زمان انتشار رسمی با نام Sonic Rangers نیز شناخته می شد.

زره Monster Hunter Sonic در Sonic Frontiers

هنوز مشخص نیست که سگا چه زمانی این بازی را معرفی خواهد کرد. به خصوص که این شرکت بازی های سری سونیک زیادی را در دست توسعه دارد. Sonic X Shadow Generations یکی از این بازی‌ها است که قرار است پاییز امسال منتشر شود. سونیک رده بندی سنی بازی در کره جنوبی احتمالا نشان می دهد که این بازی ویدیویی در مرحله نهایی ساخت قرار دارد و فاصله چندانی با انتشار ندارد.

بخوانید  پل جیاماتی شخصیت شرور باند را توصیف می کند که دوست دارد بازی کند

همچنین Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 دسامبر 1403) روی صفحه خواهد رفت. جیمز مارسدن مانند تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صدای Sonic the Hedgehog، جیم کری در نقش دکتر Robotnik. کالین اوشانسی برای بیان نقش دم، ادریس البا کیانو ریوز از جمله بازیگران این فیلم برای نقش ناکلز است. و البته قبل از آن طرفداران Sonic می توانند منتظر سریال Knuckles باشند که در تاریخ 26 آوریل (7 می) از پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

Sonic Frontiers برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر