بازی ایرانی شاهزاده محتوای هیجان انگیزی می گیرد

یوبی سافت برنامه انتشار محتوای آینده بازی Prince of Persia: The Lost Crown را اعلام کرد که شامل بسته الحاقی داستان می شود.

پس از تایید انتشار محتوای رایگان و حالت‌های جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown، یوبی‌سافت اکنون سه به‌روزرسانی و یک بسته الحاقی داستانی را برای این بازی معرفی کرده است. اولین آپدیت در نام Warrior's Path در تاریخ 1 آوریل (20 مارس) منتشر می شود و شامل حالت های Speedrun و Permadeath می شود. لباس های جدیدی نیز برای سارگون، شخصیت اصلی این اثر در دسترس خواهد بود.

در آپدیت بهار 2024 به نام Boss Attack، حالت Boss Rush و لباس های جدید Sargon منتشر می شود. همچنین در تابستان امسال به‌روزرسانی Divine Trials ارائه می‌شود که شامل چالش‌های جنگی جدید، پلتفرمینگ و پازل‌ها می‌شود. علاوه بر این، شاهد اضافه شدن طلسم ها و لباس های جدید هستیم. در نهایت بسته داستانی اضافی پولی در سال 2024 منتشر خواهد شد و جزئیات تکمیلی آن در آینده اعلام خواهد شد.

نقشه راه محتوای پس از عرضه برای شاهزاده ایرانی: تاج گمشده

Prince of Persia: The Lost Crown هم اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس در دسترس است. علیرغم استقبال منتقدان، این بازی مترویدوانیا تا 10 بهمن (30 ژانویه) تنها 300000 بازیکن را جذب کرده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این عامل به ظاهر ساده هدست فوق پیشرفته اپل ویژن پرو را از بین می برد