بازیگر آکادمی آمبرلا در سریال جدید The Terminal List به کریس پرت پیوست


آمازون به تازگی بازیگر دیگری را برای بازی در فیلم The Terminal List: Dark Wolf با بازی کریس پرت استخدام کرده است.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی The Terminal List Series Chris Pratt Wants Revenge

مدتی پیش آمازون به طور رسمی برای ساخت سریال The Terminal List: Dark Wolf که در واقع یک پیش درآمد بر اساس سری Kill List است، چراغ سبز نشان داد. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این مجموعه اکشن اضافه شده است. به گزارش تی وی لاین، تام هاپر پس از قراردادی با آمازون، به جمع بازیگران سریال پیش درآمد The Terminal List اضافه شد. پیش از این، کریس پرت برای نقش جیمز ریس بازگشته بود و تیلور کیچ در این نقش بن ادواردز در سریال The Terminal List: Dark Wolf تایید و معرفی شد.

تام هوپر در ماشین در فصل دوم سریال The Umbrella Academy

هاپر در این سریال نقش Rafe Hastings را بازی می کند که از او به عنوان یک شکارچی، محافظ، نگهبان سرباز نیروی دریایی آمریکا یاد می شود. تام هاپر بیشتر به خاطر بازی در آکادمی چتر که در فصل چهارم به پایان رسید شناخته می شود و اکنون قرار است در یک سریال مهم دیگر ظاهر شود. هاپر همچنین در فیلم های Doctor Who، Merlin، Black Sails و Game of Thrones ظاهر شده است.

در فیلم، هاپر در فیلم هایی مانند Northmen: A Viking Saga، Terminator: Dark Fate، Hitman's Wife's Bodyguard، Resident Evil: Welcome to Raccoon City، Love in the Villa و اخیراً در Place of Bones ظاهر شده است. سریال The Kill List: Black Wolf جنبه تاریک واقعی جنگ و هزینه های انسانی آن را بررسی می کند. انتظار می رود شخصیت های دیگری از کتاب اصلی، مانند جرد شاو در نقش ارنست بوزر ویکرز، در The Terminal List: Dark Wolf بازگردند.

بخوانید  من فیلم در جستجوی گذشته را نقد نمی کنم

انتظار می رود تولید این سریال در اوایل سال 2024 آغاز شود و قرار است در سال 2025 از آمازون پرایم پخش شود. The Terminal List که اقتباسی از رمان جک کار است، برای فصل دوم تمدید شده است و کریس پرت در نقش جیمز ریس باز می گردد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر