وضعیت بازی ژانویه 2024: نحوه تماشا، زمان شروع و انتظارات



ما یک ماه از سال 2024 می گذریم و ایکس باکس قبلاً برنامه های خود را برای بقیه سال به ما گفته است. سونی به عنوان صدای بعدی که شنیده می شود ظاهر شده است، زیرا این شرکت یک پخش زنده State of Play را برای امروز اعلام کرده است.

وضعیت PlayStation State Of Play ژانویه 2024 امروز 31 ژانویه برگزار می شود. در اطلاعیه رسمی آمده است که این رویداد بیش از 15 بازی در بیش از 40 دقیقه را شامل می شود.

زمان شروع موجودی ژانویه 2024

State of Play امروز، 31 ژانویه، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی / ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی پخش خواهد شد. لیستی از مناطق زمانی دیگر در زیر موجود است:

  • 2:00 بعد از ظهر (به وقت اقیانوس آرام)
  • ساعت 4:00 بعد از ظهر CDT
  • 5:00 عصر به وقت شرقی
  • ساعت 22:00 به وقت گرینویچ

چگونه به موجودی برای ژانویه 2024 نگاه کنیم

سونی میزبان State Of Play امروز در پلی استیشن رسمی خواهد بود تیک، تیک تاکو یوتیوب زنجیر. بلاگ پلی استیشن نیز میزبان پخش جریانی یوتیوب خواهد بود پیام اعلام رویداد. با این حال، برای اینکه کار را برای شما آسان‌تر کنیم، جریان را نیز در اینجا تعبیه کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به ترک این صفحه آن را به‌طور کامل تماشا کنید.

بخوانید  کارگردان God Of War Ragnarok به سوالات داغ ما پاسخ می دهد

طبق اعلام رسمی، این ارائه بیش از 40 دقیقه طول خواهد کشید و گفته می شود بیش از 15 مسابقه بخشی از این رویداد است. تنها دو بازی تایید شده است: Rise Of The Ronin از Team Ninja و Stellar Blade از Shift Up Corporation.

چه چیزی در موجودی ژانویه 2024 انتظار می رود

به غیر از دو بازی که قبلاً معرفی شده اند، هیچ اطلاعیه رسمی از سوی سونی یا شرکای آن در مورد اینکه چه چیزی می تواند بخشی از State Of Play باشد، وجود ندارد. در واقع، برنامه‌نویسی اختصاصی برای سال 2024 به‌ویژه بی‌ثبات است و هیچ بازی توسعه‌یافته توسط PlayStation-Studios تاریخ انتشار مشخصی برای سال 2024 ندارد.

با این حال، هنوز چند نسخه قابل توجه پلی استیشن وجود دارد که می تواند در اینجا ارائه شود. بزرگترین آنها Final Fantasy VII Rebirth است که یک ماه تا عرضه آن در 29 فوریه فاصله دارد. دیگر عناوین احتمالی عبارتند از Helldivers 2 که در 8 فوریه عرضه می شود و همچنین Foamstars که در تاریخ 6 فوریه منتشر و وارد کاتالوگ پلی استیشن پلاس می شود.



تحریریه مجله بازی یک گیمر