بازیکنان خواهان بازگشت Dino Crisis هستند

نتایج یک نظرسنجی اخیر که توسط کپکام انجام شده است، نشان دهنده تقاضای زیاد طرفداران برای احیای سری Dino Crisis است.

با توجه به سابقه طولانی کپکام در صنعت بازی، این شرکت گنجینه ای از مجموعه های ارزشمند و محبوبی دارد که سال ها را در سکوت سپری کرده اند و حالا طرفداران برای احیای آن لحظه شماری می کنند. در همین حال، سری Dino Crisis که در آن بازیکنان به مبارزه با انواع دایناسورها می پردازند، محبوبیت بیشتری پیدا می کند و طرفداران دائماً برای بازگشت آن سر و صدا می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، کپکام ماه گذشته یک نظرسنجی انجام داد و از طرفداران پرسید که آیا می‌خواهند سریال‌های قدیمی را احیا کنند. همانطور که انتظار می رفت، طرفداران Dino Crisis به سرعت دست به کار شدند و در یک نظرسنجی شرکت کردند تا تمایل خود را برای بازگشت این سریال محبوب نشان دهند. حالا کپکام در جدیدترین توییت خود انبوهی از نام ها و کلمات مربوط به IP های مختلف را به نمایش گذاشته است و نام Dino Crisis را می توان یکی از پر درخواست ترین بازی های آن ها دانست.

با T-Rex غول پیکر در Dino Crisis مبارزه کنید

از دیگر IP های محبوبی که کپکام به نمایش گذاشته است می توان به Mega Man، Darkstalkers، Ace Attorney، Dead Rising، Onimusha و Breath of Fire اشاره کرد. همچنین، طرفداران نام سری های اخیر کپکام موفق مانند Resident Evil، Monster Hunter، Street Fighter و Devil May Cry را در نظرسنجی تکرار کردند.

در یک نکته جالب، به نظر می رسد که مردم تقاضای زیادی برای نسخه جدید Resident Evil: Code – Veronica دارند. در حالی که آخرین نظرسنجی ممکن است نیاز به احیای سری Dino Crisis یا سایر سری های محبوب Capcom را نشان ندهد، این راه خوبی برای ناشر ژاپنی است تا از تقاضای طرفداران خود آگاه باشد.

بخوانید  تجربه آفلاین بازی The Day Before امکان پذیر خواهد بود

تحریریه مجله بازی یک گیمر