تجربه آفلاین بازی The Day Before امکان پذیر خواهد بود


چندین مددر در حال کار بر روی حالت آفلاین The Day Before هستند و سعی می کنند پس از از کار افتادن سرورهای بازی، تجربه آن را از این طریق ممکن کنند.

The Day Before یکی از هیپ ترین بازی های سال های اخیر بود و پس از انتشار ضعیف و ناامید کننده، استودیو Fntastic تنها چند روز پس از انتشار توسط تیم سازنده اش تعطیل شد. استودیو Fntastic سپس اعلام کرد که به دلیل شکست مالی این پروژه و کمبود بودجه کافی قادر به ادامه فعالیت نیست، به همین دلیل استودیو تعطیل و مدیران از درآمدهای دریافتی برای پرداخت بدهی استفاده خواهند کرد. شرکای

تیم سازنده همچنین برنامه ریزی کرده بود که یک به روز رسانی برای The Day Before منتشر کند تا پتانسیل کامل بازی را به نمایش بگذارد، اما به دلیل کمبود بودجه لغو شد. با این اوصاف، انتظار می رفت که سرورهای The Day Before حداقل برای مدتی فعال باقی بمانند، اما ناشر بازی اعلام کرد که سرورهای آن نیز در اوایل سال 2024 بسته خواهد شد و بنابراین، این بازی به زودی دیگر در دسترس نخواهد بود. دوباره قابل پخش باشد علاوه بر این، استیم قابلیت بازگشت بازی را فعال کرده و به تمامی خریداران این اثر پول برمی گرداند.

با این حال، برخی هنوز علاقه مند به بررسی این بازی شکست خورده هستند، به همین دلیل است که چندین مددر شروع به کار روی یک مود برای The Day Before کرده اند که به آن اجازه می دهد به صورت آفلاین بازی شود. ساخت این کرک در حال حاضر در مراحل اولیه خود است و سازندگان آن قول 100% انتشار آن را نداده اند، اما اعلام کرده اند که راه حل هایی پیدا کرده اند و این احتمال وجود دارد که بتوانند به هدف خود برسند.

بخوانید  رویداد Fortnite Rise Of Midas جوایز رایگان اضافه می کند و طبقه در حالت گدازه است

بازی The Day Before اولین بار در سال 2021 برای رایانه های شخصی و کنسول ها معرفی شد و قرار بود در سال 2022 منتشر شود، اما سازندگان اعلام کردند که با توجه به انتقال بازی از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5، باید منتظر بمانیم. 2023. آن را تجربه کنید. اجازه دهید بمانیم سرانجام، The Day Before در سال 2023 منتشر شد و شکست خورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر