ایکس باکس ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه یک کنسول قابل حمل باشد


Jez Corden از Windows Central Media ادعا کرد که مایکروسافت در هفته های اخیر به چندین پروژه سخت افزاری جدید چراغ سبز نشان داده است.

یک یوتیوبر به نام Moore's Law Is Dead اخیرا ادعا کرده است که سونی در حال راه اندازی یک کنسول دستی جدید است. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا مایکروسافت نیز قصد دارد یک کنسول دستی جدید عرضه کند.

پس از اینکه Insider Gaming در توییتی به عرضه پلی استیشن ویتا 2 اشاره کرد، به جز برش رسانه مرکزی Windows Central در پاسخ گفت که Xbox در حال ساخت کنسول قابل حمل خود است. در حقیقت تام هندرسون با توجه به محبوبیت بازار کنسول های دستی، حدس زده می شود که مایکروسافت در حال بررسی چنین کاری است که Zez Corden آن را تایید کرده است.

تام هندرسون گفت: “هنوز در مورد آن چیزی نشنیده ام، اما با توجه به محبوبیت روزافزون بازار کنسول های دستی، فکر می کنم بعید نیست که پلی استیشن این کار را انجام دهد. شرط می بندم که Xbox نیز به دنبال انجام همین کار است! جز کوردن بخش دوم بیانیه تام هندرسون گفت: «آنها [قصد انجام این کار را] داشتن.”

یک خبرنگار Windows Central ادعا می کند که Xbox در هفته های اخیر به توسعه “چند پروژه سخت افزاری جدید” چراغ سبز نشان داده است. با این حال، کوردن مشخص نکرد که این برنامه های مادی چه خواهد بود.

با توجه به فروش کنسول های ایکس باکس، کمی تعجب آور است که مایکروسافت بخواهد به دنبال سخت افزار بیشتری باشد. شاید ایکس باکس بخواهد تنوع بیشتری داشته باشد و از کنسول های سنتی فاصله بگیرد. در هر صورت، هیچ یک از این موارد تاکنون تایید نشده است و برای انتشار اطلاعات موثق باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 527) - 28 نوامبر 2022
تحریریه مجله بازی یک گیمر