عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Creed 3 با بازی مایکل بی جردن

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Creed 3 عقب افتاده است. این فیلم قرار بود در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود و حالا برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت سوم فیلم Creed در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. فیلم Creed 3 حالا قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) اکران شود. مایکل بی. جردن قرار است برای نقش آدونیس کرید در قسمت سوم فیلم Creed بازگردد و همچنین برای اولین‌بار روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Creed 3 در دسترس نیست. فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند و این فیلم توانست بیش از ۱۷۳/۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. پس از آن فیلم Creed 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد که رایان کوگلر به‌خاطر حضور روی صندلی کارگردانی فیلم Black Panther از کارگردانی فیلم کرید 2 انصراف داد و جای خود را به استیون کیپل جونیور داد.

فیلم Creed 2 با وجود دریافت نقدهای ضعیف‌تر نسبت به قسمت اول، توانست ۲۱۴/۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. همچنین در فیلم Creed 3 قرار نیست شاهد بازگشت سیلوستر استالونه در نقش راکی باشیم.



منبع

برادران وارنر از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Creed 3 با بازی و به کارگردانی مایکل بی جردن تا سال ۲۰۲۳ خبر داده است.

مایکل بی. جردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتنو، سلنیس لیوا، تادئوس جی میکسون، اسپنس مور دوم و میلا دیویس کنت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کینان کوگلر و زک بایلین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Creed را براساس داستانی از رایان کوگلر بر عهده داشته‌اند که او پیش از این فیلم کرید را کارگردانی کرده بود.

بخوانید  اپل امکان استریم بازی ها را در آیفون فراهم کرد