ایده ساخت یک بازی جانبی Halo مشابه Helldivers مطرح شده است

توسعه دهنده سابق سری بازی های Halo فاش کرد که در گذشته ایده های زیادی برای اسپین آف Halo وجود داشته است.

Helldivers 2 به لطف گیم پلی دیوانه وار و سریع خود که شما و دوستانتان را در برابر باگ های غول پیکر و روبات های قاتل قرار می دهد، پس از انتشار بسیار موفق شد. به گفته بسیاری از طرفداران Halo، این ایده می تواند فرمولی عالی برای ایجاد یک اسپین آف از این مجموعه باشد. با این حال، به نظر می رسد که برخی از توسعه دهندگان قبلی این مجموعه در استودیو 343 صنایع دقیقا چنین ایده ای را داشته اند.

یکی از طرفداران پست جدیدی در X منتشر کرد و ادعا کرد که 343 Industries ایده ای برای ایجاد یک بازی ODST دارد که در واقع شبیه به Helldivers است. البته این کاربر اشاره ای نکرده است که چگونه به این اطلاعات دست یافته است، اما account_infinteleaks (که اخبار و اطلاعات مربوط به گروه Halo را پوشش می دهد) در قسمت نظرات اعلام کرد که چنین خبری را در سال 2022 شنیده است: “من نمی دانم این ایده چه زمانی بوده است. ارائه شد و کلام طاهره اشاره کرد که یک بار.

همچنین در ادامه مطلب کوین اشمیت، توسعه دهنده سابق Halo Infinite و طراح اصلی در این بحث شرکت کردند و به این ادعا اعتبار دادند. او گفت که ایده‌های زیادی برای ساخت بازی‌های مختلف و اسپین‌آف‌های سری Halo وجود دارد، اما هیچ‌کدام به تولید نرسیده‌اند. سازنده گفت: “در طول 12 سالی که آنجا بودیم، به 20 تا 30 ایده بازی مختلف رسیدیم که کاملاً با دنیای Halo مطابقت داشتند.” بسیاری از این ایده ها مربوط به بازی های تک نفره و چند نفره ODST بود. برخی از آن‌ها کهکشان‌های جریانی بودند، برخی ساده‌تر بودند و یکی از آنها واقعا تاریک بود.»

بخوانید  نیکلاس هولت و تونی کولت در جدیدترین فیلم کلینت ایستوود

طبیعی است که عدم استفاده از این ایده ها با واکنش های متفاوت هواداران مواجه می شود و باعث دلخوری و سردرگمی برخی بازیکنان می شود.یکی از هواداران می گوید از این موضوع ناراحت است. زیرا هیلو دنیای بسیار بزرگی با داستان های بی شماری برای گفتن دارد. علاوه بر این، یکی دیگر از طرفداران نیز گفت که دوست دارد بداند چرا با استفاده از هر یک از این ایده ها مخالف است و ساخت بسیاری از بازی های این سری متوقف شده است.

در حال حاضر، Helldivers 2 از استودیوی Arrowhead بسیار خوب عمل می کند و با 450000 بازیکن همزمان، از بازی هایی مانند Halo Infinite، Destiny 2 و Grand Theft Auto V پیشی گرفته است.

Halo Infinite به عنوان نسخه نهایی این مجموعه در سال 2021 برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر