اسکرین شات های Until Dawn محتوای جدید نسخه پیشرفته را نشان می دهد

برخی از اسکرین شات های نسخه بازسازی شده Until Dawn به بیرون درز کرده است که برای اولین بار دیدگاه اول شخص بازی را نشان می دهد.

در سال 2015 استودیو Supremacy Games اولین بازی ترسناک به نام او بازی Until Dawn به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد، حالا پس از حدود 9 سال، سونی قصد دارد نسخه ارتقا یافته این بازی را برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه کند.

حالا یکی از کاربران تعدادی عکس از نسخه بهبود یافته بازی Until Dawn منتشر کرده است که تا به حال ندیده اید. این تصاویر اطلاعات زیادی را ارائه نمی دهند، اما نشان می دهند که همانطور که سازندگان قبلا قول داده بودند، بازی حاوی محتوای جدیدی خواهد بود. این تصاویر لو رفته را می توانید در ایمگور ببینید.

نسخه بازسازی شده Until Dawn با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است. بازی با استفاده از جدیدترین ابزارها و فناوری ها بازسازی شده است و دارای انیمیشن های جدید و بهبود یافته خواهد بود. سازندگان روی شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های بصری این نسخه سخت کار کرده‌اند و می‌خواهند یک تجربه سینمایی وحشتناک را ارائه دهند. صداهای موجود در این بازی نیز دستخوش تغییرات اساسی شده و آهنگ های موسیقی جدیدی برای آن ها ساخته شده است.

نسخه ریمستر بازی Until Dawn در زمان نامعلومی در سال 2024 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد، همچنین سونی قصد دارد یک فیلم اقتباسی بر اساس این بازی تولید کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ۷ بازی استیم با تم Cyberpunk را با ۱۵ دلار در Humble Bundle دریافت کنید