اولین تصویر فصل دوم انیمه Monsters at Work با اعلام تاریخ پخش منتشر شد

دیزنی پلاس اولین تریلر فصل 2 بازی Monsters at Work را منتشر کرده است که در پایان شاهد اعلام تاریخ انتشار آن هستیم.

مقالات مرتبط:

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونهیولا animatronics برای بازگشت به اکشن برنامه ریزی شده است. دیزنی به تازگی اولین تریلر فصل 2 هیولاها در کار را منتشر کرده است که نشان می دهد تایلر در نقش جوکر بازی ناامیدکننده ای را نشان می دهد، در حالی که باند تلاش می کند دوباره شروع به ترساندن بچه ها کند و تایلر که استعداد زیادی در ترساندن بچه ها دارد، تیم خواهد شد. با آنها در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیزنی همچنین اعلام کرد که فصل دوم Monsters at Work پخش همزمان دو قسمت اول را در تاریخ 5 آوریل 2024 (15 آوریل 1403) در دیزنی در دیزنی پلاس آغاز خواهد کرد. اولین پوستر فصل دوم انیمه Monsters at Work نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر فصل دوم Monsters in Action

بازی Monsters at Work حدود 6 ماه پس از وقایع انیمه اصلی اتفاق می افتد، زمانی که نیروگاه مرکزی Monsterpolis از خنده کودکان به عنوان سوخت استفاده می کند. این سریال داستان تایلر تسکمن، مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. را روایت می‌کند. همراه رویای خود را دنبال می‌کند که در گروه خنده در کنار سالی و مایک کار کند. کارتون هیولاها در محل کار با همکاری بخش انیمیشن تلویزیونی دیزنی تولید شده است. باب جینوی و فرل بارون ساخته و منتشر خواهد شد.

بن فلدمن مانند تایلر تاسمن، جان گودمن به عنوان سالی، بیلی کریستال به عنوان مایک، کلی ماری ترن مانند وال لیتل، هنری وینکلر به عنوان فریتز، لوکاس نف به عنوان دانکن، آلانا اوبک به عنوان یک برش، استیون استانتون به عنوان اسمیتی، نیدلمن، عایشه تایلر به عنوان میلی تاسمن، جان راتزنبرگر همانطور که هنوز است، جنیفر تیلی در نقش سلیا دبلیو باب پترسون در نقش وزیر رز از جمله بازیگران حاضر و صداپیشگی سریال Monsters at Work هستند.

بخوانید  Redfall Review - Half-Staked - GameSpot

تحریریه مجله بازی یک گیمر