انیمیشن گرگ و میش و سریال جدید جان ویک در دست ساخت هستند

تلویزیون Lionsgate از ساخت یک سریال انیمیشنی با الهام از گرگ و میش و یک سریال لایو اکشن جدید با الهام از جان ویک خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبخش تلویزیونی Lionsgate برنامه های بزرگی دارد. ددلاین گزارش می دهد که سریال جدیدی که در دنیای جان ویگ اتفاق می افتد و یک سریال انیمیشنی بر اساس گرگ و میش توسط Lionsgate در حال ساخت هستند. مایکل برنز از Lionsgate این خبر را در جلسه پرسش و پاسخ با مورگان استنلی رسانه تایید کرد. او گفت که آنها در حال کار بر روی یک سریال انیمیشن گرگ و میش بر اساس رمان های استفنی مایرز هستند و فکر می کند طرفداران چیزهای هیجان انگیزی در انتظارشان خواهند بود.

پیش از این مشخص شده بود که Lionsgate به دنبال تولید سریال Twilight در سال 2023 بوده است و اکنون Deadline می گوید این پروژه به یک سریال انیمیشن تبدیل شده است. در حال حاضر، نویسنده یا مجری برنامه این مجموعه انیمیشنی تایید نشده است. پیش از این، پنج فیلم گرگ و میش این مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از 3.4 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بودند. اگرچه رمان‌های مایر با تحسین منتقدان مواجه شدند، فیلم‌های گرگ و میش نقدهای متوسط ​​تا ضعیفی دریافت کردند.

دستگیری وینستون اسکات جوان در سریال The Continental

همچنین مشخص نیست که آیا این سریال اقتباسی مستقیم از رمان های مایرز خواهد بود یا مسیر جدیدی را دنبال خواهد کرد. علاوه بر این، سریال جان ویک جدید در دست ساخت است و لاینزگیت به دنبال یافتن شبکه ای برای پخش آن است. The Continental: From the World of John Wick اولین سریال در دنیای جان ویک بود، اما سری جدید به آن سریال متصل نخواهد شد.

بخوانید  استودیو سازنده بازی Stray Souls به خاطرات پیوست

برنز گفت که قرارداد کوتاه مدتی با Peacock و Amazon برای اولین سریال John Wick دارند. با این حال، اطلاعات بیشتری از سری جدید جان ویک منتشر نشده است. بالرین اولین اسپین آف و فیلم بعدی جان ویک، بالرین با بازی آنا دی آرماس است و قرار است در ۶ ژوئن ۲۰۲۵ اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر