اولین تریلر فصل دوم سریال Halo بازگشت مستر چیف را نشان می دهد


پارامونت پلاس اولین تریلر فصل دوم سریال Halo را منتشر کرده است که در پایان تاریخ شروع فصل جدید این سریال تایید خواهد شد.

مقاله مرتبط:

  • بررسی سری هالو فصل اول

پارامونت پلاس اولین تریلر فصل دوم سریال Halo را منتشر کرده است که در پایان تاریخ شروع فصل جدید این سریال تایید خواهد شد. در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل دوم فصل دوم سریال هیلو منتشر شد. پارامونت پلاس به تازگی اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Halo را در جریان CCXP با طرفداران به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد بازگشت Master Chief هستیم، جایی که باید منتظر نبردهای بزرگتر از فصل اول باشیم و همچنین ظاهراً تغییراتی در سریال ایجاد شده است. مانند ظاهر کورتانا. در زیر می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل دوم سریال Halo در تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهان 1402) از شبکه پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. John 117 Master Chief در فصل دوم سریال Halo تیمی از اسپارتان های نخبه را رهبری می کند تا با تهدید بیگانه معروف به Covenant مقابله کنند. پس از یک رویداد تکان دهنده در یک سیاره بیابانی، جان نمی تواند احساسات خود را رها کند و همه چیز را به خطر می اندازد تا چیزی را که هیچ کس دیگر به آن باور ندارد، در جنگی که در حال تغییر است و میثاق برای حمله به بزرگترین سنگ آماده می شود، تثبیت کند. از انسانیت

پابلو شرایبر به عنوان استاد ارشد، جن تیلور مانند کورتانا، ناتاشا مک الهون مثل دکتر هالسی، Bokeem Woodbine، Yerin Ha، Shabana Azami، Bentley Calo، Natasha Kolzak، Danny Sapani، Olive Grey، Kate Kennedy، Fiona O’Shaughnessy، Taylan Bailey، Joseph Morgan و Christina Rodello. در این میان بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین دیوید وینرخالق سریال Brave New World به عنوان شورانر جدید فصل دوم سریال Halo حضور دارد.

بخوانید  نظرات دیوید هاربر درباره Stranger Things Ending: "It's About Time"
تحریریه مجله بازی یک گیمر