اولین تریلر سریال پنگوئن ماجراجویی کالین فارل در دنیای زیرزمینی را نشان می‌دهد

شبکه مکس به‌تازگی اولین تیزر تریلر سریال The Penguin را منتشر کرده است که در آن شاهد نگاهی به اتفاقات این سریال جنایی دنیای بتمن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شده است. شبکه مکس امشب اولین تیزر تریلر سریال The Penguin را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد ماجراجویی پنگوئن پس از حوادث فیلم The Batman مت ریوز هستیم که آزوالد کاپلبات تلاش می‌کند تا دنیای زیرزمینی و جرم و جنایت گاتهام را به‌دست بگیرد و در طول آن شاهد حضور شخصیت‌های دیگر سریال مثل سوفیا فالکون و سالواتوره مارونی نیز هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Penguin بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال پنگوئن بر عهده لورن لفرانک با سابقه کار روی سریال‌ Impulse و سریال Agents of SHIELD خواهد بود. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود. کریگ زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۳ قسمت اول سریال پنگوئن را بر عهده داشته است.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مادیو، اسکات کوئن، کارمن اجوگو، فرانسوا چاو، جرد آبراهامسون، دیوید اچ هلمز و کریگ واکر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است شاهد بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین ملقب به بتمن باشیم.

بخوانید  دمو 14 دقیقه ای بازی Dead Island 2

سریال The Penguin در سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش خواهد شد، اما تاریخ پخش دقیق آن هنوز اعلام نشده است. همچنین فیلم The Batman Part 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۶ (۱۰ مهر ۱۴۰۵) اکران می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر