انواع نان های سنتی و تصفیه شده را بشناسید و در اسنپ فود سفارش دهید


نان های سنتی و تصفیه شده هر کدام خواص و مواد مغذی متفاوتی دارند و برای بدن بسیار مفید هستند. اگر می خواهید سلامت خود را حفظ کنید و از بسیاری از بیماری ها در بدن خود پیشگیری کنید، پیشنهاد می کنیم حتما این نان ها را خریداری کرده و روزانه مصرف کنید تا از فواید فوق العاده آن ها بهره مند شوید.

نان های سنتی و فانتزی انواع مختلفی دارند و طعم، طعم و حتی عطر آن ها با یکدیگر متفاوت است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حضوری یا اینترنتی نان با ویژگی های هر کدام آشنا شوید تا خریدی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

با دانستن میزان مواد مغذی و کالری موجود در هر یک از نان های سنتی یا تصفیه شده، می توانید نانی را خریداری کنید که کاملاً با نیازهای بدن شما مطابقت داشته باشد تا همچنان از مزایای سلامتی آن بهره مند شوید.

ارائه انواع نان سنتی

نان های سنتی نان هایی هستند که معمولاً در اجاق های قدیمی پخته می شوند و حاوی مواد مغذی زیادی هستند. در ادامه به معرفی این نان ها و همچنین میزان کالری آن ها می پردازیم:

نان سنگک

سنگک نان هایی با قطر کم و طول زیاد است که می توان آن را یکی از بزرگ ترین انواع نان دانست. سنگک ها در ایران سابقه قوی دارند و بسیاری از ایرانیان چندین دهه است که از آن برای غذاهای مختلف خود استفاده می کنند. این سنگ برای کودکان نیز بسیار مفید است و فواید بسیاری از جمله خواص ضد سرطانی، جلوگیری از یبوست و … دارد. برای بدنشانآوردن

بخوانید  از تعداد بینندگان سریال The Last of Us محصول Dragon House بیشتر شوید

در 56 گرم نان سنگک حدود 100 گرم کالری وجود دارد.

بربریت

زرشک غلات درشت و خوشمزه ای است که خیلی سریع معده شما را پر می کند و نیازی به دیرکردن وعده های غذایی ندارید. بربری در برخی نانوایی ها با جوش شیرین و در برخی دیگر بدون جوش شیرین تولید می شود.

نان بربر زمانی در قبیله ای به نام بربر پخته می شد و اکنون توانسته است جای خود را در سبد مصرف خانواده های ایرانی در ایران باز کند.

نان بربر حاوی 75 تا 80 کالری در هر نخل است.

لواشک

نان ها نان هایی با قطر بسیار کم و حجم محدود هستند که وزن هر یک از آنها 250 گرم بیشتر نیست. جالب اینجاست که افراد زیادی در کشورهای مختلف دنیا از جمله ترکیه نیز به این نان علاقه مند هستند. لواش یک غلات سفید است و بهترین انتخاب برای یک وعده غذایی سبک است.

نان لواش نان رول سبک

نان لواش در هر نخل 25 کالری دارد.

ارائه نان های فانتزی

نان های فانتزی از انواع غلات بین المللی هستند که می توانید با آنها لذیذترین و لذیذترین فست فودها را سرو کنید. انواع مختلفی از این غلات وجود دارد که در زیر تعدادی از بهترین و معروف ترین آنها را معرفی می کنیم:

باگت

باگت همان نان فرانسوی است که در تهیه ساندویچ های فست فود خوشمزه در بسیاری از مراکز عرضه فست فود سرو می شود. نان باگت به شکل مستطیل پخته می شود و در ترکیب آن از مخمر، نمک، آرد و آب استفاده می شود.

بخوانید  جدید در Hulu در آوریل 2023: Dave Season 3, Poker Face

هر باگت ۱۷۱ کالری دارد.

تست

نان تست یکی از انواع نان انگلیسی است که اگر آنها را در مقابل حرارت قرار دهید برشته شده و طعم و بافت فوق العاده ای پیدا می کند. رنگ آزمایش ها تیره است و این به دلیل استفاده از آرد چاودار تیره یا ژنتیک در پخت آنها است.

در هر 100 گرم نان تست 293 کالری وجود دارد.

نان سیباتا

Ciabatta یا به انگلیسی Ciabatta می توانمی گویند یعنی کفش راحت. در تهیه نان سیباتای ایتالیایی از آرد گندم، نمک، آب و مخمر استفاده می شود. نحوه پخت این غلات در هر یک از مناطق ایتالیا از نظر پوسته و بافت متفاوت است. پس انتظار نداشته باشید همه چاپاتاها یکسان باشند.

نان سیباتا، نان انگلیسی خوشمزه

با نان سیباتا می توانید انواع پانینی و ساندویچ سرو کنید.

شما برای 260 گرم نان سیباتا یا سیباتا 721 کالری مصرف می کنید.

نان باگل

Bagels غلات گرد و خوشمزه ای است که در انگلیسی به آن Bagels می گویند می توانمی گویند این دانه ها در مرکز خود سوراخ دارند. شیرینی ها معمولا با مواد مختلفی از جمله دارچین، تخم مرغ یا زغال اخته پخته می شوند.

هر نان شیرینی حاوی 245 کالری است.

نان تورتیلا

نان های تورتیلا از نظر ظاهری مسطح و از نظر بافت نرم و ریز هستند و با آنها می توانید انواع غذاهای مکزیکی خوشمزه را سرو کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

تورتیلاها غلات همه کاره ای هستند که با آن می توانید غذاهای خوشمزه و سالم بخورید. به عنوان مثال، سرو این غلات در کنار گوشت گاو یا مرغ تجربه ای نیست که بخواهید به راحتی آن را لمس کنید.

بخوانید  مجموعه 500 دلاری ارباب حلقه‌ها ریوندل لگو به شما این امکان را می‌دهد تا جامعه خود را تشکیل دهید

نان تورتیلا 218 کالری دارد.

نان یوفکا

یکی از انواع نان های تصفیه شده و بین المللی که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد نان یوفکا است که به صورت کاغذی و گرد تهیه می شود و از غلات بدون مخمر محسوب می شود. یوفکاها از ترکیب آرد گندم، آب و نمک تهیه می شوند و از نظر مواد اولیه تقریباً شبیه همه نان ها هستند. البته برخی از نانوایی ها نیز به این غلات روغن نباتی اضافه می کنند.

خوردن نان یوفکا با غذاهای شیرین یا غذاهای رایج مانند گوشت یا پنیر معمول است. در هر 100 گرم ufka 314 کالری وجود دارد.

خرید اینترنتی انواع نان های سنتی و تصفیه شده در اسنپ فود

در این مقاله چندین نان سنتی و تصفیه شده را ارائه کرده ایم. اگر قصد خرید آنلاین نان شما سنتی یا فانتزی دارید، همین حالا پلتفرم اسنپ فود و این نان را نصب کنیداز طریق او سفارش دهید. با سفارش این غلات از اسنپ فود می توانید با غذاهای مورد نظرتان در مهمانی ها استقبال دقیق و کاملی داشته باشید و لبخند رضایت را بر لبان مهمانانتان بنشانید.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر