از تعداد بینندگان سریال The Last of Us محصول Dragon House بیشتر شوید

از طرفی سرویس استریم دیزنی پلاس نیز با پخش سریال Bluey موفق شد وارد لیست 10 سریال برتر این هفته شود. با این حال مکان های دیگری در این لیست به آثار پخش شده توسط سرویس استریم نتفلیکس اختصاص یافته است. سری جینی و جورجیا از این تعداد 10 قسمت پخش شده است که با 1804 میلیون دقیقه پخش، بالاترین جایگاه را از این نظر دارد.

The Last of Us موفق شد با ثبت این آمار ششمین سریال پربیننده جهان باشد. این آمار از آنجایی جالبتر خواهد بود که در دوره جمع آوری داده ها برای آخرین به روز رسانی این لیست، تنها دو قسمت از این سریال پخش شده است.

گروه نیلسن در جدیدترین آپدیت خود از لیست 10 سریال برتر با پربیننده ترین دقایق در بین تمام قسمت های پخش شده در طول هفته، عملکرد عالی سریال The Last of Us شبکه HBO را منعکس کرد که اکنون پربیننده ترین سریال این شبکه است. با عبور از مرز 837 میلیون دقیقه استریم توسط بینندگان بالاتر از House of the Dragon.

سریال Last of Us تاکنون توانسته است در همین مدت در شبکه HBO از بینندگان سریال House of Dragons پیشی بگیرد.

تعداد بینندگان سریال The Last of Us اپیزود به قسمت در حال افزایش بوده و طبق آخرین آمار 22 میلیون بیننده در آمریکا جذب کرده است. بینندگان رو به رشد سریال، همراه با تمجید مداوم منتقدان و طرفداران، مقامات HBO را بر آن داشت تا سریال را برای فصل دوم تمدید کنند. فصل دوم این سریال اقتباسی از The Last of Us Part II خواهد بود.

بخوانید  MultiVersus در ماه می با شخصیت‌ها، حالت‌های جدید و موارد دیگر بازمی‌گردد

ددلاین گزارش داد که سریال خانواده اژدها در مدت مشابه سال 2022، زمانی که دو قسمت از سریال پخش شد، 741 میلیون دقیقه پخش شد.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

رینیرا تارگرین در سریال خانه اژدها