انتشار پلاگین AMD FSR 2.2 برای Unreal Engine

FSR 2.2 نحوه استفاده از شبح در بازی ها را بهبود می بخشد، به خصوص در قطعاتی که با سرعت بالا حرکت می کنند. این فناوری نیز طبق گفته AMD بهبودهایی را در ایجاد جلوه های اعوجاج شی (جایی که یک شی مسدود شده دوباره قابل مشاهده می شود) به ارمغان می آورد. به طور کلی می توان گفت که قبل از انتشار FSR 3 در اواخر امسال، نسخه 2.2 یک به روز رسانی بزرگ برای فناوری AMD است در نظر گرفته شده است.

AMD تاکنون بیش از 250 بازی با فناوری FSR 1 ساخته است. یا FSR 2 مجهز است. برخی از این بازی ها در حال حاضر برای بازیکنان در دسترس هستند و برخی از آنها در آینده منتشر خواهند شد. از این تعداد، 110 بازی از FSR 2 پشتیبانی می کنند. البته افزونه Unreal Engine می تواند روند انطباق را سرعت بخشد، اما این تصمیم معمولا شامل توسعه دهندگان مستقلی می شود که مستقیماً توسط AMD پشتیبانی نمی شوند.

پلاگین FidelityFX Super Resolution 2.2 برای Unreal Engine

AMD اخیرا کد منبع فناوری مقیاس‌بندی FSR 2.2 را در دسترس عموم قرار داده است. آخرین نسخه فناوری FidelityFX Super Resolution حدود دو ماه است که در بازی هایی مانند Forza Horizon 5 وجود دارد. استفاده می شود، اما AMD برای آماده‌سازی اسناد و آزمایش نهایی افزونه‌ها برای دسترسی بیشتر به زمان بیشتری نیاز داشت. اکنون زمان مناسبی است. با تشکر از انتشار افزونه Unreal Engine FSR 2.2 بازی‌های بیشتر می‌توانند تنها با چند کلیک از آخرین نسخه فاصله داشته باشند بهره مندی از FSR

AMD همانطور که وعده داده بود آخرین نسخه فناوری گرافیکی پیشرفته FidelityFX Super Resolution به عنوان یک پلاگین برای بازی های مبتنی بر موتور Unreal منتشر شده است.

بخوانید  Overwatch 2 Battle For Olympus Event - همه پوسته‌ها، جوایز و حالت‌های بازی