مایکروسافت در E3 2023 حضور نخواهد داشت

در حالی که خود رویداد E3 2023 شامل شرکت های بزرگ پلت فرم بازی نمی شود، نمایشگاه های دیگری نیز در طول آن برگزار می شود. یوبی سافت همچنین تصریح کرد که در صورت برگزاری این مراسم حضور خواهد داشت. زیرا بازی ها و آپدیت های جدید زیادی برای ارائه دارد. همچنین شایعه شده است که Konami بخشی از E3 2023 خواهد بود. به نظر می رسد کونامی در حال آماده شدن برای معرفی Metal Gear Solid 3 Remake و نسخه جدید Castlevania این روزها است.

مایکروسافت رسما اعلام کرد که در E3 2023 حضور نخواهد داشت. یکی از سخنگویان ایکس باکس در مصاحبه ای با IGN گفت که علیرغم اینکه شرکت مذکور در روز Xbox خود را به نمایش گذاشت. 11 ژوئن به عنوان بخشی از E3 2023 پخش خواهد شد، اما در خود سینماها نخواهد بود.

پیش از این، نینتندو تایید کرده بود که او به طور کامل در رویداد E3 غایب خواهد بود. به بیان بهتر، نینتندو در eTiri امسال به صورت دیجیتالی نیز حضور ندارد. همانند سال‌های اخیر، نینتندو میزبان رویدادهای Direct و سایر استریم‌های زنده خواهد بود. سونی هنوز حضور خود را در E3 2023 اعلام نکرده است. اما گزارش ها نشان می دهد که این غول ژاپنی با E-Terry درگیر نیست.

مایکروسافت اعلام کرده است که بخشی از E3 2023 با یک رویداد آنلاین خواهد بود، اما در سالن نمایشگاه نخواهد بود.