تریلر جدید Tchia مبارزه و اکتشاف را به نمایش می گذارد

با نزدیک شدن به انتشار بازی Tchia، استودیو Awaceb جزئیات و تریلرهای بیشتری را به اشتراک می گذارد. اکنون، در یک ویدیوی جدید، توسعه‌دهندگان بر روی نمایش مشکلات و چالش‌هایی که بازیکنان هنگام کشف دنیای باز Tchia با آن‌ها مواجه خواهند شد، تمرکز کرده‌اند.

اگرچه تمرکز اصلی گیم پلی Tchia مبتنی بر اکشن و مبارزه نیست، اما بازیکنان در ماجراجویی خود با دشمنانی به نام Maano روبرو می شوند که از چوب و پارچه ساخته شده اند. مبارزه با این دشمنان می تواند به سنجش خلاقیت بازیکنان کمک کند و به نظر می رسد که راه اصلی برای از بین بردن این دشمنان استفاده از آتش باشد. بازیکنان می توانند از مواد محترقه، مشعل یا چراغ برای حمله به این دشمنان استفاده کنند. راه دیگر جلوگیری از حمله دشمنان با استفاده از مانورهای حرکتی است.

بازی Tchia قرار است در تاریخ 1 آوریل 1402 (21 مارس 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شود، این بازی ویدیویی از روز انتشار برای مشترکین پلی استیشن بر روی کنسول های PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود. خدمات پلاس Extra و PlayStation Plus Premium/Deluxe.

دنیای بازی Tchia شامل چندین قلعه بزرگ است که توسط Maano اشغال شده است و بازیکنان باید آنها را پاک کنند. این اقدام می تواند چالش های جدیدی را در بخش مبارزه به همراه داشته باشد و هدف اصلی بازیکنان مربوط به آتش زدن انبار پارچه در اطراف قلعه است. در همین حال، چندین معبد در دنیای Tchia وجود دارد که چالش‌های غیرمتمرکز مختلفی را ارائه می‌کنند که تکمیل آنها به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند.

بخوانید  Fae Farm Hands-on Gameplay - GameSpot

استودیو Awaceb تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Tchia منتشر کرده است که در آن شاهد سیستم مبارزه و کاوش در معابد هستیم.

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر