امکان تجربه Monster Hunter Rise با نرخ فریم ۱۲۰ در PS5 و Xbox Series X


نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X Monster Hunter Rise به شما امکان می‌دهند بازی را با وضوح 1080p و نرخ فریم 120 تجربه کنید.

پس از شایعات فراوان، Capcom بالاخره تایید کرد که Monster Hunter Rise برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن عرضه خواهد شد. اثری انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ برای بیش از یک سال. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه روی کنسول های نسل نهم بازی کنند. با این حال، در میان جدیدترین تازه های بازی، متوجه می شویم که کپکام از وجود گزینه گرافیکی دیگری در این نسخه ها خبر داده است.

همانطور که توسط پلی استیشن بلاگ و ایکس باکس وایر تایید شده است، Monster Hunter Rise از رزولوشن 1080p و 120 فریم بر ثانیه نیز در کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 پشتیبانی می کند. بنابراین اگر صفحه نمایشی دارید که قادر به پشتیبانی از آن است، می توانید ادامه دهید و این گزینه را انتخاب کنید. هنوز مشخص نیست که آیا کنسول Xbox Series S نیز به کاربران اجازه می دهد تا بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم تجربه کنند یا خیر.

بازی Monster Hunter Rise در 20 ژانویه 2023 (30 دسامبر 1401) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی از همان روز انتشار بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود و مشترکین این سرویس می توانند بدون هزینه اضافی آن را تجربه کنند. بسته الحاقی Monster Hunter Rise’s Sunbreak نیز در بهار 2023 بر روی کنسول ها عرضه خواهد شد.

بخوانید  چگونه کالین فارل در اولین فیلم پشت صحنه از سری پنگوئن های دنیای DC متفاوت به نظر می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر