معرفی هالک به عنوان قهرمان نهایی ستاره نیمه شب مارول در زمان راه اندازی


هالک به عنوان آخرین قهرمان حاضر در زمان عرضه بازی ستاره نیمه شب مارول به نمایش در می آید.

استودیوی Firaxis Games بیشترین قهرمانان بازی را دارد Marvel’s Midnight Suns بلید را با Ghost Rider معرفی کرد. اما در همان زمان، او گفت یک قهرمان دیگر وجود دارد که هنوز معرفی نشده است. مشخص نبود که آیا این شخصیت می تواند داستان بازی را خراب کند یا نه و حالا بالاخره مشخص شد که این قهرمان مرموز کسی جز هالک نیست.

صفحه توییتر بازی در مورد این شخصیت نوشت: “بهترین راز ما که هیچ کس از آن خبر ندارد بالاخره فاش شد! “هالک در روز پرتاب به Midnight Suns راه یافت.” علاوه بر این، این صفحه تصویر این شخصیت بی رحم را در حال پریدن به سمت دوربین منتشر کرده است. و در مورد معرفی خود شوخی می کند. هالک در تریلرهای قبلی نمایش داده شده است، بنابراین معرفی او برای طرفداران غافلگیر کننده نیست.

هالک در فیلم خورشید نیمه شب مارول

در این تریلر، او تحت تاثیر لیلیث، ضدقهرمان بازی قرار داشت و مشخص نبود که آیا او قابل بازی است یا یکی از قهرمانان روز پرتاب خواهد بود. به عنوان مثال، Venom در همان تریلر حضور داشت. با این حال، پس از انتشار از طریق بسته های الحاقی قابل پخش است. استودیو Firxis یک استریم را در هالک برگزار کرد و برخی از توانایی های او را توضیح داد.

توسعه دهندگان گفتند که او تقریباً خیلی قوی است زیرا او در اواخر بازی در دسترس قرار می گیرد.او یک توانایی ویژه به نام Rage دارد که وقتی فعال شود در هنگام آسیب دیدن قوی تر می شود. بازیکنان هنگام حمله این خشم را مصرف می کنند، که منبع دیگری است که باید مراقب آن بود. حملات او نیز تقریباً قوی است. با این حال، به دلیل نیاز شدید به منابع، تعادل برقرار شده است.

بخوانید  رونمایی دایس از فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

بازی Marvel’s Midnight Suns روز گذشته به طور رسمی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس عرضه شد. علاوه بر این، نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی در تاریخ دیگری عرضه خواهند شد.