امکان انتشار نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 برای ایکس باکس

به نظر می رسد کونامی برای بازی های Metal Gear، Silent Hill و Castlevania با سونی قراردادهای انحصاری امضا کرده است. نسخه اصلی اثر مورد نظر در سال 2004 منتشر شد، اثری که خیلی ها آن را یکی از موفق ترین و خوش ساخت ترین آثار این سری از بازی های مخفی کاری می دانند. اکنون در جدیدترین اخبار دنیای بازی، ممکن است در آینده شاهد عرضه نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 برای کنسول های ایکس باکس باشیم.

Zez Korden، روزنامه نگار صنعت بازی، معتقد است که انتشار این بازی برای Xbox ممکن است به طور کامل از جدول خارج نشود. در مصاحبه اخیر با پادکست ایکس باکس دو، این شخص گفت که طبق آنچه که شنیده است، اگرچه به نظر می رسد کونامی “نوعی” با سونی به توافق رسیده است، اما این امکان وجود دارد که اراده بازسازی MGS 3 “کامل” نباشد. انحصاری پلی استیشن 5

Jez Corden ادامه داد که این معامله می تواند به طور بالقوه شامل DLC انحصاری، انحصاری یا حقوق بازاریابی باشد و بازی همچنان می تواند برای کنسول های Xbox در دسترس باشد. ادعاهای زیادی در رابطه با معرفی رسمی این بازی در نمایشگاه پلی استیشن آینده وجود دارد. با این حال، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا این شایعات صحت دارند یا خیر.

به گفته یکی از اینسایدرهای معروف، به نظر می رسد که Metal Gear Solid 3 Remake بالاخره بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

شخصیت اصلی بازی Metal Gear Solid

طی چند ماه گذشته شایعات و اخبار مختلفی در مورد بازی Metal Gear Solid 3 Remake منتشر شده است که طبق گزارش های مختلف این اثر به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و برخی معتقدند این بازی ممکن است به صورت انحصاری برای کاربران کنسول پلی استیشن عرضه شود.5. از طرفی باید گفت که کونامی در حال حاضر مشغول همکاری با این استودیو است تیم Bloober با بازسازی Silent Hill 2 رو به جلو است.

بخوانید  توسعه دهنده State of Decay 3 می تواند یک بازی معرفی نشده دیگر توسعه دهد

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر