اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال خرس انتشار پوستر اول

خرس توسط کریستوفر استورر و جوآنا کالو ساخته شده است که برای فصل دوم سریال کمدی-درام بازگشته اند. می توان انتظار داشت که فصل دوم سریال خرس مانند فصل اول در 8 قسمت تولید و پخش شود.

FX و Hulu تاریخ شروع فصل دوم سریال The Bear را تایید و اعلام کردند. همچنین اولین پوستر فصل دوم این سریال کمدی منتشر شده است.

The Bear داستان سرآشپز جوانی به نام کارمن برزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به خانه در شیکاگو باز می گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. جرمی آلن وایت، ابن ماس باچراک، آیو آدبیری، لیونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.از جمله بازیگران حاضر در سریال خرس هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل دوم سریال The Bear تایید و اعلام شد. FX و Hulu اعلام کرده‌اند که پخش فصل دوم سریال کمدی تحسین‌شده در Hulu در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. علاوه بر این، اولین پوستر فصل دوم سریال The Bear منتشر شده است که در آن کارمن برزاتو با یک بشقاب دیده می‌شود. غذا، این غذای جذاب را به بینندگان عرضه می کند. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل دوم سریال خرس

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پاسخ بسیار زیاد کاربران Steam به بازی استراتژیک کمتر شناخته شده