اعضای قدیمی Naughty Dog و Microsoft Studios یک استودیوی بازی سازی جدید تاسیس کرده اند

اعضای سابق id Software، Naughty Dog و … در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ در حالی که یک استودیوی خالی را تأسیس می کنند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از افراد با جدا شدن از شرکت‌های بزرگ بازی، استودیوهای مستقل AAA خود را تأسیس کرده‌اند که Emptyvessel یکی از آنهاست. این استودیو عضو سابق id Software، Activision، Naughty Dog، Crystal Dynamics و Striking Distance Studios است.این شامل Illfonic و بسیاری دیگر است.

امانوئل بالالک کسی که قبلاً روی کارهایی مانند DOOM، DOOM Eternal، Killing Floor 3 و بسیاری کارهای دیگر کار کرده است، به عنوان مدیر عامل و کارگردان در استودیو Empty Vessel خدمت می کند. همچنین گرت یانگ که در شرکت های مختلفی مانند مایکروسافت، اکتیویژن، دیزنی و آی دی سافت ور کار کرده و مدیریت استودیو را بر عهده دارد. میک گوردون او که به خاطر کارش در بازی‌های Doom و Doom Eternal شناخته می‌شود، به عنوان آهنگساز برای این استودیو نیز کار خواهد کرد.

بالالیک در مورد دلیل تاسیس این استودیو گفت: “بسیاری از توسعه دهندگان، مانند من، با رویای ایجاد دنیای خودمان شروع کردند.” ما معتقدیم که با تمرکز و همسو کردن نقاط قوت خود، می‌توانیم عناوین با کیفیت AAA را در یک تیم کوچکتر توسعه دهیم. صنعت بازی های ویدیویی بارها و بارها افراد فعال در این زمینه را نادیده گرفته و به خلق جهان های مختلف اختصاص داده است. ما یک کشتی خالی هستیم که قصد داریم این روایت را تغییر دهیم تا بتوانیم این رویا را برای خلاقان به واقعیت تبدیل کنیم.

بخوانید  لاک پشت های نینجا: تجربه فاضلاب ضرب وشتم جهش یافته در لس آنجلس و نیویورک

یانگ درباره عملیات استودیو EmptyVessel گفت: «صنعت ما در تقاطع تجارت و استعداد قرار دارد. در emptvessel، ما یک رویکرد توسعه‌دهنده اول برای جهت‌گیری و پیاده‌سازی خواهیم داشت. ما می‌دانیم که هر نوآوری در صنعت توسط توسعه‌دهندگانی شکل می‌گیرد که برای ایجاد یک IP جدید یا قسمت بعدی یک سری بازی میلیون دلاری ریسک می‌کنند. ضربه بعدی برای این صنعت می تواند هر چیزی باشد.

این استودیو در مجازی اعلام کرد این کار با استفاده از Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر