استودیو Helldivers 2 می خواهد نرم افزار بعدی باشد و در حال حاضر تمایلی به خرید ندارد

Arrowhead با عرضه Helldivers 2 شروعی انفجاری در سال داشت و بازی به سرعت با بازخوردهای مثبت و فروش مواجه شد. با این حرکت – و تصمیم بحث برانگیز سونی – در پشت آن، Arrowhead به آینده نگاه می کند زیرا همچنان به ایجاد هویت خود ادامه می دهد و در عین حال هنجارهای صنعت را به چالش می کشد.

بخشی از این استراتژی شامل انتصاب شمس جرجانی به عنوان مدیرعامل Arrowhead است که به مدیر خلاق استودیو و مدیر عامل سابق یوهان پیلستد اجازه می دهد تا روی ساخت بازی تمرکز کند. این دو شریک با هم قصد دارند Arrowhead را به عنوان بعدی از نرم افزار یا بلیزارد بسازند.

در حال پخش: نقد Helldivers 2 – Starship Bloopers

در حال حاضر، Arrowhead قصد دارد مستقل باقی بماند و برنامه ای برای افزایش گسترده نیروی کار خود ندارد. Pilestedt به GamesIndustry.Biz گفت: «ما مفتخریم که یک استودیو مستقل هستیم. “ما باید ببینیم آینده چه چیزی در انتظار ماست، اما هیچ چیزی در برنامه ها وجود ندارد که به ما اجازه دهد توسط کسی به دست آوریم. من می خواهم ببینم تا کجا می توانیم پرواز کنیم. و با ادغام شمس، ما پتانسیل خوبی برای تحقق این آینده داریم. تبدیل شدن به بعدی از نرم افزار یا بلیزارد.

جرجانی افزود که این استودیو همچنان قصد دارد «بازی‌های مشارکتی واقعاً خوبی» بسازد و Arrowhead را به یک نام بزرگ در صنعت بازی تبدیل کند. جرجانی گفت: “وقتی بچه بودیم واقعاً می خواستیم در بلیزارد کار کنیم، این یکی از مکان هایی بود که در لیست سطل ما کار می کردیم. من فکر می کنم Arrowhead این پتانسیل را دارد.” “اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت 500 نفره باشیم. در واقع، یک شرکت 500 نفره از بسیاری جهات بسیار دردناک است. ما رشد را خواهیم دید، اما رشد را به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف خواهیم دید، نه به عنوان یک هدف. ” یک هدف به خودی خود ما هیچ برنامه‌ای نداریم که با هیچ یک از این شیطنت‌هایی که به ما اجازه می‌دهد بازی‌های شگفت‌انگیزی بسازیم و مکانی عالی برای کار باشیم، عمومی شویم.

بخوانید  اولویت دادن به کاربران سطح چهارم PlayStation Stars در پشتیبانی

Pilestedt اضافه کرد که این دو شرکت را برای منافع پولی اداره نمی کنند، زیرا “تواضع و میل به ساختن بازی های عالی” نیروی محرکه آنها است.

Helldivers 2 موفقیت بزرگی را روی رایانه‌های شخصی و PS5 تجربه کرد، زیرا سونی اعلام کرد که این بازی در زمان عرضه 12 میلیون نسخه فروخت و به پرفروش‌ترین بازی پلی‌استیشن در تمام دوران تبدیل شد. این رکورد قبلی God of War Ragnarok را تحت الشعاع قرار می دهد که در هفته اول 5 میلیون نسخه فروخت. تاکنون Helldivers 2 پرفروش ترین بازی سال 2024 در ایالات متحده بوده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر