گنجاندن بازی‌های ویدیویی دیزنی در پارک‌های موضوعی آن گامی کوچک اما مثبت برای رشد است

به طور کلی، بزرگترین نکته من از این سفر این است که، اگر دیزنی به آن فکر کند، می تواند ارتباطات بسیار عالی بین بازی ها و پارک هایش ایجاد کند. حتی Disney Speedstorm، هر چند اتصالات ضعیف باشد، می‌تواند نوعی سیستم پاداش را برای کسب قفل‌های باز در بازی‌ها و همچنین پوشش‌هایی در سواری‌های موجود اجرا کند. و این قبل از اینکه شروع به فکر کردن در مورد سهام 1.5 میلیارد دلاری دیزنی در Epic Games کنید، که شامل یک “جهان پایدار” در Fortnite می شود.

با این حال، در حال حاضر، اولین گام‌ها برای یکپارچه‌سازی، لمس‌های کوچکی هستند که مطمئناً لایه جدیدی از سرگرمی را به قدم زدن در اطراف پارک‌های دیزنی اضافه می‌کنند. اگر از طرفداران سرسخت هر یک از این بازی‌ها هستید، به راحتی می‌توانید ببینید که چرا می‌خواهید این تجربیات را تا حدی در زندگی واقعی از نو خلق کنید.

به علاوه، اگر گیمر نیستید، غوطه ور شدن در عناصر بیشتر شبیه بازی می تواند راه جدیدی را برای بازدید از پارک ها باز کند. قبل از شکار لاشخور در دره دریم دیزنی، سال‌ها از زمان زیادی برای کاوش در سرزمین فانتزی گذشته بود. زمان بسیار خوبی بود، لذت بردن از برخی از جاذبه ها و مکان های کلاسیک شرکت.

حرکت دیزنی به فضای بازی راه به جایی نمی برد. جنگ ستارگان به تنهایی می تواند شرکت را برای چندین دهه مشغول نگه دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، من کاملاً انتظار دارم که در آینده شاهد ادغام های بزرگ و کوچک بیشتری باشیم. ممکن است یک روز کل کشوری به یک فرنچایز بازی اختصاص داده شود، دقیقاً مانند کاری که یونیورسال با Super Nintendo World خود انجام داد. اما در حال حاضر، کسب و کار در شروع متوسطی است. با این حال، با توجه به اینکه دیزنی 10 میلیارد دلار در توسعه پارک سرمایه گذاری می کند – از جمله آنچه که بزرگترین گسترش پادشاهی جادویی در تاریخ پارک محسوب می شود – اگر ویدیوهای بیشتری از عناصر بازی ادغام نشود، شوکه کننده خواهد بود. .

بخوانید  تریلر گیم پلی بازی Silent Hill 2 Remake | وضعیت پلی استیشن می 2024

و این یک چیز عالی است. همانطور که تاکنون با Super Nintendo World، Villain-Con: Minion Blast و حتی تا حدودی Star Wars: Galaxy's Edge دیده ایم، افزودن گیم پلی به فعالیت های عادی پارک هیجان انگیز است. این به شما دلیلی می دهد که در یک خط شجاع باشید یا سعی کنید بار دوم سوار چیزی شوید تا موقعیت خود را بهبود بخشید. همچنین می تواند به اوقات هیجان انگیزی با خانواده یا دوستان منجر شود.

ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که دیزنی چگونه قصد دارد طیف گسترده ای از عناوین خود را یکپارچه کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر