جاناتان نولان از Fallout آنچه را که از برادرش آموخته را فاش می کند

در مراسمی که اخیراً برای ایجاد هیجان برای Fallout در امی برگزار شد، جاناتان نولان تهیه کننده و کارگردان به همراه برادرش کریستوفر نولان برنده اسکار روی صحنه ظاهر شد. برادر نولان داستان هایی از جمله آنچه جاناتان از کریستوفر آموخته را به اشتراک گذاشت و جاناتان حتی اطلاعاتی را در مورد انتظارات از فصل دوم Fallout ارائه کرد.

همانطور که Deadline گزارش می دهد، جاناتان نولان گفت که به برادرش اعتبار زیادی می دهد، از جمله اینکه چگونه می توان یک مجموعه “بسیار امن” در هنگام فیلمبرداری صحنه های حساس ایجاد کرد. این مقاله حاوی اسپویل‌هایی برای فصل 1 Fallout است، بنابراین فقط اگر سریال را دیده‌اید یا به آن اهمیتی نمی‌دهید به خواندن ادامه دهید.

در حال پخش: زمان بازسازی Fallout 1 و 2 فرا رسیده است

در قسمت اول Fallout، لوسی الا پورنل با مونتی (کامرون کاپرتویت) ازدواج می کند و این زوج در خانه جدیدشان صمیمی می شوند. با این حال، طولی نمی کشد که مونتی خود را به عنوان یک سرفیس ریدر نشان می دهد. این دو با هم دعوا می کنند و لوسی با هم دعوا می کند و او را می کشد.

جاناتان نولان گفت یکی از چیزهایی که از برادرش یاد گرفت این بود که چگونه یک فضای “کاملاً محصور” بسازد.

“خیلی صمیمی بود. بسیار امن. بدون تلفن، بدون مزخرف. فقط یک گروه بسیار محدود از مردم که در واقع در این نوع پناهگاه درونی هستند. فکر می کنم الا خیلی سریع متوجه شد که ما در آن محیط احترام و امنیت ایجاد می کنیم. توانست به نحوی به آنجا برود.»

جاناتان نولان همچنین خاطرنشان کرد که اگر با کریستوفر در شوالیه تاریکی کار نمی کرد، شاید جرات ساخت Fallout را نداشت. جاناتان گفت که این واقعیت که کریستوفر تحت تأثیر واکنش منفی اولیه به انتخاب هیث لجر در نقش جوکر قرار نگرفت، به او کمک کرد تا به خود باور داشته باشد و به دیدگاه خود وفادار بماند، حتی اگر تصمیمی برای طرفداران منبع گرفته نشده باشد مواد

جاناتان در این مراسم به برادرش گفت: «بازیگری شما برای هیث لجر». “حتی مطمئن نیستم که شما از آن آگاه باشید. شما در زمان آنلاین بودن خیلی آنلاین نبودید – این واقعیت که مردم فکر می کردند، “اوه، آنها آن را منفجر کردند.” من به یاد دارم که آن را تماشا می کردم و شما می ترسیدم، “چگونه این اتفاق می افتد.” مانند به عنوان یک طرفدار، چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و سعی کنید تا حد امکان با آن احترام بگذارید. و اعتماد داشته باشید که حتی اگر مجبور به انتخاب باشید، احترام و عشق از بین خواهد رفت. »

بخوانید  خالق X-Men '97 Beau DeMayo درست قبل از شروع کار اخراج شد

جاناتان نولان به طور طولانی در مورد عشق خود به بازی های Fallout صحبت کرده است. او همچنین گفت که با این برنامه تلویزیونی فقط سعی نمی کند گیمرها یا طرفداران بازی های Fallout را راضی کند.

او گفت: «فکر نمی‌کنم واقعاً بخواهید طرفداران چیزی را راضی کنید. “یا هر کس دیگری غیر از خودتان را راضی کنید. من فکر می کنم باید برای ساختن نمایشی که می خواهید بسازید وارد این کار شوید و مطمئن باشید که به عنوان طرفداران بازی (خودمان) قطعاتی را که برای ما ضروری بودند پیدا می کنیم. و سعی کنید بهترین نسخه را بسازید.”

همچنین در این مصاحبه، کریستوفر نولان از برادرش خواست که اسرار فصل دوم Fallout را فاش کند. جاناتان تکان نخورد، اما او اذیت کرد که فصل 2 «موجودات» جدیدی خواهد داشت، که می‌تواند اشاره‌ای به Deathclaws و چگونگی تکامل سریال باشد. در نیو وگاس

او گفت: “فکر می کنم هواداران بسیار بسیار هیجان زده خواهند شد. این تمام چیزی است که من دارم.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر