کتاب های نرم افزار B2G1 رایگان در آمازون هستند


ده‌ها کتاب و کمیک بر اساس بازی‌های FromSoftware گنجانده شده است 2 بخرید، 1 در آمازون بگیرید، که می توانید سه کتاب را به قیمت دو کتاب تهیه کنید. از همه مهمتر، بیشتر کتاب‌های موجود در این معامله در روز جمعه سیاه به‌علاوه معامله B2G1 تخفیف داده می‌شوند، و این فرصتی عالی برای خرید مجموعه‌ای از کتاب‌های FromSoftware ارزان است.

کتاب هنری رسمی Elden Ring، جلد 1 و 2
کتاب هنری رسمی Elden Ring، جلد 1 و 2

این قرارداد شامل ده‌ها کتاب می‌شود، اما طرفداران FromSoftware بیشتر به کتاب‌های هنری مختلف و رمان‌های گرافیکی شامل Elden Ring، Dark Souls و Bloodborne، مانند نسخه انگلیسی Elden Ring: Official Art Book در دو بخش، علاقه‌مند خواهند بود. می توانید وارد شوید جلد اول برای 45 دلار (معمولا 60 دلار) و جلد دو برای 49.30 دلار (معمولا 60 دلار). هر دو جلد شامل هنر مفهومی، مواد تولید و آثار هنری رسمی از بازی هستند.

مانگای Elden Ring نیز در فروش گنجانده شده است. می توانید وارد شوید Elden Ring: The Road to the Erdtree جلد اول برای 11.29 دلار اگرچه اقتباس مانگا از خط داستانی حلقه الدن پیروی می کند، اما بسیار احمقانه تر از RPG فانتزی تاریک است که به دنبال جنگجوی لکه دار Aseo در تلاش برای تبدیل شدن به Elden Lord است.

Dark Souls: Complete Graphic Novel
Dark Souls: Complete Graphic Novel

صحبت از کمیک شد، Dark Souls: The Complete Collection این رمان گرافیکی با قیمت 22.49 دلار (35 دلار) در دسترس است. این omnibus 384 صفحه ای پنج کمیک Dark Souls، The Breath of Andolus، Winter’s Spite، Legends of the Flame، Tales of Ember و The Age of Fire را گردآوری می کند.

مجموعه Bloodborne: The Graphic Novelمجموعه Bloodborne: The Graphic Novel
مجموعه Bloodborne: The Graphic Novel

متعصبان سنت های خونی می توانند این را درک کنند مجموعه Bloodborne: The Graphic Novel 30 دلار (به جای 50 دلار). این مجموعه شامل جلدهای یک تا سه مجموعه کمیک Bloodborne است. در غیر این صورت، می توانید وارد شوید Bloodborne: جلد 2 به تنهایی 16.19 دلار (معمولاً 18 دلار). همچنین می توانید مجموعه را با Bloodborne: جلد 4 برای 13.60 (به جای 18 دلار) و Bloodborne: Lady of Lanterns برای 12.79 دلار (به جای 18 دلار). توجه داشته باشید که Bloodborne: Volume 4 برای پیشنهاد B2G1 واجد شرایط نیست.

بخوانید  Demon's Souls را همین الان با 30 دلار دریافت کنید

برای واجد شرایط بودن برای پیشنهاد، سه مورد واجد شرایط پیشنهاد را به سبد خرید آمازون خود اضافه کنید. این تخفیف به طور خودکار در هنگام پرداخت قبل از پرداخت اعمال می شود. تخفیف برابر با کمترین قیمت کالا خواهد بود. اگر در حین تسویه‌حساب، تخفیف را مشاهده نکردید، اقلام را بررسی کنید تا تأیید کنید که در آن گنجانده شده‌اند معامله B2G1 آمازون.

برای اطلاع از آخرین معاملات کتاب، کمیک، بازی و موارد دیگر، حتماً مرکز جمعه سیاه 2023 GameSpot را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر