ارائه سریال انیمیشنی سامورایی چشم آبی سامورایی یک سامورایی مختلط انتقام جو


سامورایی چشم آبی یک سریال اکشن جدید از سرویس پخش نتفلیکس است. سریالی انیمیشنی که بهترین کار این شبکه در سال های اخیر محسوب می شود.

در پایان سال 2020، سرویس استریم نتفلیکس رسما اعلام کرد که قصد دارد سریال جدیدی بسازد. پروژه ای که مایکل گرین و امبر نویزومی نویسندگان، مجریان برنامه و تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. بعدها جین وو نیز برای کارگردانی این سریال استخدام شد. نتفلیکس می خواست این سریال جدید دارای سبک ترکیبی 2D/3D باشد. تا جایی که آنها اعلام کردند که می خواهند این انیمیشن «مثل یک نقاشی متحرک» باشد. شخصیت های مجموعه سامورایی چشم آبی از عروسک های بونراکو الهام گرفته شده اند. اما به طور کلی، شخصیت زاتویچی و آثار مختلف آکیرا کوروساوا منبع اصلی الهام این مجموعه بودند.

منتقدان سریال سامورایی چشم آبی را دوست داشتند و رضایت 100 درصدی را از این سریال در سایت Rotten Tomatoes ثبت کردند. اکثر آنها فکر می کردند که «سامورایی چشم آبی، در عین حال که از نظر بصری خیره کننده است، به شخصیت نیز توجه دقیقی دارد. به طور کلی، این یک انیمیشن ماجراجویی استادانه است. » مایا ارسکین در نقش میزو، ماسی اوکا در نقش رینگو، دارن بارنت در نقش تایگن، برندا سانگ در نقش پرنسس آکم، جورج تاکی در نقش سکی، راندال پارک در نقش هیجی شیندو، کنت برانا در نقش آبایجا فاولر از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال شخصیت های داستان بیان شده است.

شخصیت میزو در انیمه سامورایی چشم آبی شمشیری در جلوی صورت خود دارد.

داستان این سری از ماجراها در قرن هفدهم در ژاپن و در دوره ادو یا توکوگاوا که از سال 1603 تا 1868 ادامه دارد رخ می دهد. در دوران شوگونات توکوگاوا تصمیم گرفته شد تا مرزهای ژاپن بسته شود تا نژاد دیگری وجود نداشته باشد. نسبت به حضور ژاپنی ها در این کشور. آنها به هر طریقی تصمیم گرفتند کشور و مردم خود را از هر گونه ناپاکی پاک کنند. به این ترتیب آنها شهروندانی از نژاد مختلط و غیر ژاپنی نخواهند داشت. اما در زمان وقوع این حادثه 4 مرد سفید پوست به صورت غیرقانونی و مخفی در این کشور اقامت دارند.

بخوانید  فیلتر Zelda: Tears Of The Kingdom به اسنپ چت، اینستاگرام و فیسبوک می رسد

در نتیجه این کلنی غیرقانونی، کودکی به نام میزو متولد می شود که یک دورگه چشم آبی است. او از کودکی تا جوانی مدام مورد آزار و اذیت دیگران قرار می گرفت و همه به جز مادرش به او حرف های زشت می زدند. همین طور از کودکی خود را هیولا، نجس، شرم آور و از این قبیل می دانست. اما یک روز با شیطنت های کودکانه اش و البته از سر ناچاری وارد خانه و زندگی یک آهنگر نابینای پیر می شود. کم کم به این پیرمرد کمک می کند و پیرمرد به او اجازه می دهد با او زندگی کند، در فورج به او کمک کند و کم کم جنگیدن و شمشیر بازی را یاد بگیرد.

مبارزه شخصیت میزو در سری انیمیشن سامورایی چشم آبی

یکی از انگیزه های اصلی میزو در این مسیر دشوار، احساس شدید انتقام اوست. از بچگی با خودش عهد بست که انتقام این 4 سفیدپوست و این همه سال رنج و گوش دادن رو بگیره. تا زمانی که از این آهنگر قدیمی جدا می شود، شمشیرزنی را به خوبی یاد می گیرد و کاملاً به یک سامورایی واقعی تبدیل می شود. سامورایی که هیچ چیز نمی تواند او را از رسیدن به هدفش و گرفتن انتقام باز دارد. درست است که میتزو برای یک مسیر بسیار دشوار آماده شده بود. اما در طول مسیر، اتفاقاتی برای او می افتد و مردم سر راه او قرار می گیرند که میزو کاملاً برای آن آماده نبود.

یکی از حقایق در مورد شخصیت ابیجا فاولر این است که او در نمایش خود را انگلیسی می داند اما در واقع ایرلندی است. فتح ایرلند در سال 1603 به پایان رسید. دقیقاً در همان سالی که دوره ادو در ژاپن آغاز شد. بنابراین، در زمان وقوع سریال، بسیاری از مردم ایرلندی شهروند بریتانیا محسوب می شدند. نکته جالب دیگر در مورد سریال سامورایی چشم آبی این است که طراح شخصیت اصلی، برایان کیسینگر، عمداً برشی در کلاه میزو به نام «کاسا» ایجاد کرده است. او به نوعی با این کار تورفتگی کلاه بابا فت از مجموعه جنگ ستارگان را برجسته کرد. او گفت که این راه خوبی برای نشان دادن حضورش در نبردهای قبلی بود. بدون اینکه توجه زیادی به خودش جلب کند.

بخوانید  Black Panther: Wakanda Forever Ending and Post-Credits Scene توضیح داده شد

سریالی شبیه به سریال سامورایی چشم آبی

شخصیت Vi از سری Arcane

سری Arcane

سریال آرکین

  • بازیگران: هایلی استاینفلد، الا پورنل و جیسون اسپیسک
  • سال انتشار: 2021 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: ده

داستان این سریال در دنیای تخیلی League of Legends می گذرد و بیش از هر چیز دیگری حول محور دو خواهر به نام های «وی» و «جینکس» می چرخد. در این سریال جنگ بزرگی بین باورها و فناوری های مخفی در جریان است که این دو خواهر با هم درگیر می شوند.


شخصیت های انیمه Gintama _ Gintama

سری گینتاما

سری گینتاما

  • بازیگران: توموکازو سوگیتا، دایسوکه ساکاگوچی و ری کوگیمیا
  • سال انتشار: 2006 تا 2018
  • تعداد قسمت ها: 375

با حمله گروهی از موجودات بیگانه به نام آمانتوس به زمین در دوره ادو، انسان ها تسلیم این حضور شدند و بیست سال پس از این رویداد، زندگی در ژاپن فئودالی سبک جدیدی به خود گرفت زیرا دولت به سامورایی خیانت کرد و تسلیم شد. بیگانگان. و با ممنوعیت حمل شمشیر و عقب نشینی سامورایی ها دیگر هیچ مقاومتی در برابر حضور آزادانه فرازمینی ها وجود ندارد. ساکاتا گینتوکی یک سامورایی جوان خوش‌تیپ اما بی‌خیال است که با کاگورا و شینپاچی زندگی می‌کند و زندگی خود را با انجام کارهایی که مردم از آنها می‌خواهند به دست می‌آورند.


پوستر انیمیشن Moribito Guardian of the Sacred Spirit

سری موریبیتو: نگهبان روح

سری موربیتو: محافظ روح القدس

  • بازیگران: Mabuki Andio، Naoto Adachi و Kyoji Tsujitani
  • سال انتشار: 2007
  • تعداد قسمت ها: 26

بالسا یک جنگجوی نیزه دار است که باید قبل از مرگ جان هشت نفر را نجات دهد. او پس از چندین سال آموزش، محافظ حرفه ای شد و پس از بازگشت به محل سکونت خود، جان پسری را که از روی پل پرتاب شده بود نجات داد. پسری که معلوم می شود شاهزاده ای است که روحش تسخیر شده است و امپراتور قصد دارد او را بکشد. بالسا به درخواست مادر شاهزاده پسر را با خود از قصر بیرون برد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر