اخراج تعدادی از کارمندان استودیو Bioware به دلیل بازی Star Wars: The Old Republic


پس از انتقال Star Wars: The Old Republic به یک استودیوی دیگر، تعدادی از کارمندان Bioware اخراج شدند.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، Star Wars: The Old Republic به استودیو دیگری منتقل خواهد شد. به زودی برای پشتیبانی از این بازی MMO دوازده ساله Broadword منتقل خواهد شد. این استودیو در حال حاضر در توسعه و مدیریت آنلاین سایر آثار کلاسیک MMO از جمله Ultima Online و Dark Age of Camelot با Electronic Arts همکاری می کند.

راب دنتونرهبر Broadsword تجربه مستقیمی با SWTOR دارد و قبلاً تیم سازنده Electronic Arts را در زمان انتشار بازی رهبری می کرد. طبق گفته Bioware، اگرچه اکثر اعضای تیم سازنده فعلی نقشی در Broadsword خواهند داشت، متاسفانه همه به این تیم جدید منتقل نمی شوند. .

گری مک کیمدیرعامل Biover گفت: این سخت ترین بخش این انتقال است و این تصمیم به سادگی گرفته نشده است. البته، ما تمام تلاش خود را برای حمایت از اعضای مربوطه انجام می دهیم. افرادی که امکان یافتن نقش جدید در الکترونیک آرتز را دارند. علاوه بر این، ما می دانیم که اعضایی که از آنها خواسته شده است به یک استودیوی جدید نقل مکان کنند نیز باید خود را با تغییرات وفق دهند و ما Broadsword همکاری خواهد کرد تا این انتقال را تا حد امکان هموار کند.”

نبردهای نفس گیر در جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی

وی افزود: ما مطمئن هستیم که در دراز مدت این بهترین تصمیم برای بازی و جامعه بازی آن است. ما در Bioware از بودن بخشی از تاریخ SWTOR در آینده غافل خواهیم شد. اما ما می دانیم که بازی در دستان خوبی است.”

بخوانید  سازنده بازی Crash Bandicoot 4 در حال ساخت یک بازی جدید برای Xbox است

مک کی همچنین ادامه داد که در آینده، BioWare بر دو سری کلیدی، Copper Effect و Dragon Age تمرکز خواهد کرد: “با نگاه به آینده، BioWare بر پیشرو بودن در توسعه آثار همهجانبه، بسیار احساسی و انفرادی، معمولا در تیم های آستین و ادمونتون تمرکز خواهد کرد. . این به معنای تمرکز مجدد بر روی دو سری پرچمدار ما از جمله Dragon Age و Mass Effect است. در Dragon Age، ما به ساخت، اصلاح و صیقل دادن تجربه ای استثنایی که می دانیم طرفداران آن را دوست خواهند داشت، ادامه خواهیم داد.

او در نهایت گفت: “ما نمی توانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری را با شما در میان بگذاریم.” در مورد مس افکت، ما به پیش تولید بازی با تیمی از داستان نویسان باتجربه ادامه می دهیم که داستان عمیق سریال را به شیوه ای جدید و جذاب ادامه خواهند داد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر