آواتار 5 در صورت ساخته شدن به زمین خواهد رفت

به عنوان یادآوری، Neytiri یک شاهزاده خانم و عاشق جیک سالی در آواتار اصلی است. نقش او را زوئی سالدانا بازی می کند و در The Way of Water بازمی گردد.

این اولین بار نیست که کامرون و تیمش در مورد آواتار 4 و 5 صحبت می کنند. برای مثال، کارگردان اخیراً گفته است که یکی از مدیران اجرایی پاسخ داده است: “معموم! پس از خواندن فیلمنامه فیلم چهارم. کامرون حتی برای این فیلم فحش می داد و اگر واقعاً بیرون بیاید، آن را “مادر**کر” می خواند. او گفت که همه چیز بستگی به استقبال بازار از فیلم راه آب و سومین فیلم دارد.

Avatar: The Way of Water هنوز رسماً به روی مخاطبان گسترده‌ای باز نشده است، اما این مانع از کارگردانی جیمز کامرون و تهیه‌کننده جان لاندو نمی‌شود که پنجمی را – بله، پنجمی! – ورود به فرنچایز فیلم‌ها تاکنون بر پاندورا و منبع کمیاب آن یعنی unobtainium تمرکز دارند. اما نورافکن ها در نهایت می توانند به زمین منتقل شوند.

به گفته لاندو، تغییر محیط ظاهراً با قوس شخصیتی نیتیری مرتبط است. او گفت: “همانطور که شما با انتخاب هایی که در زندگی انجام می دهید تعریف می شوید، همه انسان ها شر نیستند. همه ناوی ها خوب نیستند. و این مورد در اینجا روی زمین است.” و ما می خواهیم نیتیری را در معرض آن قرار دهیم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  وضعیت دستی های بازی در سال 2023

در مورد Avatar: The Way of Water، کامرون اخیراً به خود می‌بالد که جلوه‌های بصری فیلم آنچه را که دنیای سینمایی مارول انجام می‌دهد را به باد می‌دهد. تماشاگران می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند که چه زمانی دنباله آن جمعه، 16 دسامبر اکران شود.

صحبت کنید Gizmodo، لاندو توضیح داد که در صورت ایجاد آواتار 5 چه چیزی را می توانستیم ببینیم. “خب، خنده دار است. من قرار نبود در مورد آن صحبت کنم، اما اکنون بعد از آن شنیدم که جیم [Cameron] لاندو گفت: «در فیلم پنج، بخشی از داستان وجود دارد که ما به زمین می رویم. و ما به آنجا می‌رویم تا چشم‌های مردم را باز کنیم، تا چشم‌های نیتیری، به آنچه روی زمین وجود دارد باز کنیم.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر